VIP Magazin
Print
Print
Print
Print
Util şi cu stil de la optica Felicia
Iulie 2006, Nr. 27-28

Util şi cu stil de la optica Felicia

Comentează   |   Cuprins

Până nu demult, la întrebarea cumpărătorilor: „Care este legătura dintre ochelarii unei mărci renumite şi colecţia vestimentară cu acelaşi nume?” - consultantul de la optică era nevoit să facă trimitere la logo-ul firmei plasat finuţ pe urechiuşa monturii sau să inventeze un răspuns departe de realitate. În prezent, lucrurile stau altfel. Designerii de optică au decis să expună rezultatul muncii lor în văzul lumii şi să se ghideze cu fidelitate de tendinţele de modă sezoniere şi stilurile atrăgătoare ale mărcilor celebre.

Se poartă negrul şi rozul pal

Criticii de modă susţin unanim că principala culoare pentru sezonul 2006, recomandată pentru monturile ochelarilor este negrul – fie el mat, lucios sau ajurat. Deşi negrul este considerat regele eleganţei, rozul pal este una din cele mai actuale şi feminine culori care se utilizează. De asemenea, verdele, albastrul, galbenul sau roşul sunt preferabile pentru cei care vor să-şi asorteze ochelarii cu fiecare piesă vestimentară din şifonier.

De regulă, culoarea de sezon din colecţiile optice la modă nu vine în contradicţie cu ce se întâmplă pe un podium cu piese haute-couture.

Monturi din lemn sau mătase

Cornul, lemnul, celuloza acetat sunt cele mai utilizate materiale pentru monturi în acest sezon. Dar autorii colecţiilor nu se opresc aici. Ei tind să imite fineţea mătăsii, a catifelei, a twidului, atribuind plasticului sau metalului o factură textilă deosebită, plăcută la atingere. Designerii de optică nu doresc să renunţe la  pietrele sclipitoare, astfel glamour-ul şi strălucirea cedează treptat locul unor manifestări puţin mai stridente ale luxului.

Linii şi forme

Pe podiumuri, ochelarii se întorc către anii ’60, ’70 şi ’80. Forme clar conturate, executate cu rafinament şi eleganţă. Linii mai rigide care conferă celui ce poartă ochelarii mai multă seriozitate şi inspiră încredere.

Individualitatea mărcilor

Pe cât de facil este să redai tendinţa sezonului, pe atât mai dificil e să stabileşti un stil individual pentru fiecare marcă. Dar şi aşa, designerii de optică reuşesc să folosească un detaliu din care să reconstruiască o imagine nouă: fermoarul lui Roberto Cavalli, diamantele plutitoare de la Chopard, lăcăţica lui Marc Jacobs sau rulmentul stilizat al automobilului Lamborgini. Şi desigur, nu lipsesc logo-urile, principalul element de identificare al unei mărci.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon

supeeeeeeeeeer okelarii
bubliQ   -  
21 Februarie 2010, 15:28
Sus ↑





* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău