VIP Magazin
25 Noiembrie 2020
Print
Print
Print
Print
Primăvara anilor‘50
Aprilie 2006, Nr. 24

Primăvara anilor‘50

Comentează   |   Cuprins

Linii clare, forme feminine, croieli sofisticate
 
Pliseuri orizontale pentru a sublinia formele geometrice
 
Mătase. Caşmir. Calitate. Confort    

Culorile sezonului - alb, negru, bej, mov, cărămiziu, bronz.
 
Must-have: perle, ţinute stil anii ’50, blue-jeans, cămăşi albe, pantalonii 3/4, boleroul şi pantalonii cigarette   


MOTOR - alege stilul vieţii tale!

Ne-a fost dor de MOTOR – o marcă de blugi şi haine din denim îndrăzneţe, speciale, sofisticate, mereu în pas cu moda. Datorită eforturilor Companiei ARIDON, în centrul Chişinăului (str. Mitropolit Bănulescu Bodoni, 41) s-a inaugurat primul magazin MOTOR. Avem la dispoziţie întreaga colecţie de primăvară-vară în diverse interpretări. Vom regăsi colecţiile Global Basic, Denim Deluxe, Motor Jeans Basic. Cumpărătorii-individualişti se pot bucura: vor găsi la MOTOR piese într-un singur exemplar. Dacă veţi cumpăra o pereche de blugi sau o geacă MOTOR, puteţi fi liniştiţi că nu veţi găsi în Chişinău ceva asemănător. Cei care poartă blugi MOTOR ies din tipare, pentru că sunt persoane tinere, energice, cu scop în viaţă, nu sunt ca toţi ceilalţi. MOTOR este combinaţia perfectă dintre confort şi glamour.

Compania MOTOR JEANS a fost creată în 1992, la Istanbul, de către un grup de tineri energici. Firma a devenit imediat cunoscută pe piaţă. Utilajul german, stofa calitativă, designerii talentaţi – iată componentele care i-au permis companiei să ocupe locul de frunte între producătorii de haine stilate. Căutaţi un stil nou? Vă place succesul? Nu ezitaţi să faceţi cumpărături la MOTOR şi veţi fi în pas cu moda.

MANGO. O primăvară specială

În acest sezon, cunoscuta marcă spaniolă şi-a extins colecţia spre ţesături precum die-cut twill, jacquard în dungă, mătase, caşmir, tafta, dantelă de mătase în stil rustic şi broderie englezească. Pentru că Mango ştie foarte bine cum să-şi adapteze şi să-şi schimbe modelele, fiecare dintre noi va găsi cu siguranţă acel „ceva” special, care vă va face deosebită şi vă va sublinia personalitatea. Cu Mango vă veţi simţi unică şi orice detaliu al garderobei dvs. va fi apreciat. Noua faţă Mango este nimeni alta decât modelul Bianca Balti – proaspătă şi senzuală. Aceasta este atitudinea declarată în 2006.

Descifrând tendinţele, în categoria „atingere de catifea” se poartă mini bolero, jachete de jacquard tapiţate, bluze în stil antic, fuste înflorate. La „black&white” se regăsesc dungile şi eterna combinaţie de alb-negru, şepcile, vestele. În categoria „no colour” se poartă stofe cât mai naturale ţi boţite. În picioare ne punem balerini. Nu uităm de rochie, blugi şi de
T-shirts de toate culorile.

MOTIVI. În prag de vară

E timpul să fim liberi. E timpul aventurii. a descoperirilor. a iubirii. A naturaleţii. E vara! În primăvara-vara 2006 Motivi ne propune să cântăm o romanţă veneţiană în nuanţe de roz, mov, o nouă interpretare a blugilor, alte culori, altă atitudine. Să purtăm haine cu motive florale şi să ne simţim liberi, ca şi cum am alerga într-o dimineaţă pe o plajă însorită.

Motivi ne propune stilul safari, în culori verde pastelat, verde sau bej. La topurile din jerseu se poartă mărgele microscopice. Tunicile uşoare se combină cu blugi sau pantaloni „cargo”. Revine stilul de corsar, cu piese în dungi albastre şi cu bandanna obligatorie! Desigur, în noua colecţie Motivi se regăseşte alb şi negrul. Nu în ultimul rând regăsim la celebra marcă italiană tendinţa „domino” – combinaţia de negru, alb şi gri – jachete structurate cu detalii metalice, cu gulere de difere mărimi, volănaşe şi dantelă, în veritabil stil victorian.


Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău