VIP Magazin
16 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
Style Man. Ghid de utilizare
Decembrie 2006, Nr. 32

Style Man. Ghid de utilizare

Comentează   |   Cuprins

Deţin posturi importante, unii conduc propriile afaceri – fiecare dintre ei ar putea fi protagonistul unui profil de afaceri în revista noastră. Nu însă acum, pentru că în pofida avalanşei de preocupări – întâlniri cu clienţii, contracte avantajoase, număr de vânzări etc. – nu sunt ostaticii afacerilor şi, în paralel, ştiu să-şi trăiască viaţa pe aceeaşi lungime de undă cu tinereţea lor şi cu energia inerentă acestei vârste. Stresul job-ului nu i-a copleşit câtuşi de puţin, fiecare dintre ei având un stil de viaţă care îi şi ajută în afaceri. Altminteri, nu ar fi reuşit să ajungă acolo unde sunt şi să spere la o ascensiune continuă în carieră. Cu o asemenea abordare a vieţii, toate acestea vor veni, la sigur. (Marcel Toma)

Maxim Moldovan
Managing director, salonul „Volvo”


Vinde maşini de lux cu individualitate. Lucrează într-un premium brand, al cărui specific i-a influenţat stilul de viaţă: clasic, la fel ca şi maşinile pe care le propune clienţilor împreună cu atitudinea deosebită. Pentru Maxim, automobilul depăşeşte statutul unui articol expus în vânzare, fiind o pasiune care l-a copleşit acum vreo 15 ani, fără a-i fura din dragostea pentru muzică, dans sau limbi străine. Este sigur că, dacă în viaţa lui nu interveneau maşinile, se făcea artist. Are 27 de ani, vârstă până la care a reuşit, timp de peste trei ani, să activeze la reprezentanţa „Renault” din Istanbul, perioadă care nu i-a schimbat apetitul pentru mâncarea europeană, italiană, în speţă. Dintre băuturi, preferă coniacurile de la „Aroma” (vârsta 12-15 ani), Cabernetul de la „Cricova Acorex” şi cocteilul Martini cu vodcă. După martie curent, din principiu, nu consumă băuturi de producţie rusească. Este îmbrăcat mai tot timpul la cravată şi preferă stilul clasic chiar şi atunci când pune pe el nişte... blugi. Este „îmbolnăvit” de parfumuri (Mexx, Rosha man, Biagiotti, Hugo Boss) şi de  cravate – deţine o colecţie din vreo 50 de „bucăţi”, adunate mai mult din numeroasele sale deplasări.

Adrian Potlog
Franke România Area Manager Republica Moldova


Menirea lui este să le facă pe gospodine să descopere armonia desăvârşită a produselor Franke, ce dezvăluie o ambianţă aparte în bucătărie – Franke transformă gătitul într-o adevărată artă. Conduce reprezentanţa în Republica Moldova a unei companii care produce echipamente incorporabile pentru bucătării. Şi-a început cariera în calitate de agent de vanzări de pe când era student în anul întâi la facultatea de Relaţii Economice Internaţionale din cadrul ASEM. În prezent, postul îl obligă la costum şi cravată, mai ales în relaţiile cu clienţii – reprezintă imaginea companiei şi trebuie să arate impecabil. Fixând o întâlnire cu un Longines pe mână şi semnând actele cu un Parker, şansele de a încheia un contract avantajos cresc considerabil. Cele mai importante valori în viaţa lui Adrian sunt familia şi prietenii adevăraţi, iar cel mai iubit loc din Chişinău este casa. Călătoreşte mult şi mai de peste tot aduce acasă câte o sticlă cu vin. Visează la o colecţie personală de vinuri selecte,  vis irealizabil, deocamdată, pentru că sticlele nu reuşesc să rămână intacte. Aşa e când ai mulţi prieteni...

Teo Rădulescu
Director general, „Teodor Production”


Are 35 de ani şi este holtei. După judo, taekwon-do, actorie şi dans, la ora actuală, businessul este activitatea sa prioritară.  „Teodor Production” înseamnă organizare de evenimente, impresariat, producţie şi alte activităţi. Funcţia îi impune un stil... deloc oficial – în birou are „depozitate” un frac şi trei costume noi pe care încă nu a prins să le îmbrace, iar în „biroul mobil”, un BMW seria şapte, se găsesc de toate. Timp de luni bune, poartă în portbagaj patine, role, echipament de fotbal şi baschet, un set de tenis, pe care nu le-a folosit din criză de timp, dar dacă se va ivi ocazia să le pună în aplicare – este pregătit. Din ceasuri, poartă Rado, Tissot şi Longine. Se supune stilistilui său, Vladimir Cebotariov, care a insistat să-şi lase părul lung, deşi acesta îl incomodează şi îl obligă să folosească gelul. Cei mai mulţi prieteni îi are printre femei, care îl dojenesc că, în ultimul timp, s-a făcut dur şi pragmatic – răspundere, frate!

Andrei Nesterov
Director al agenţiei de turism „Robinson”


A ales să facă afaceri în turism în 1999, imediat după criza economică din 1998. Cum nu se putea vinde şi nici cumpăra nimic, opţiunea businessmanului, pe atunci de 26 de ani, s-a oprit asupra unui tip de afaceri cel mai puţin dependent de factorii geopolitici – turismul. Nu este genul conducătorului autoritar, mai ales că este cam de aceeaşi vârstă cu majoritatea angajaţilor companiei.

Stilul sport îl caracterizează întocmai: începând cu BMW-ul seria cinci pe care îl conduce, până la blugii pe care îi aruncă pe sine, deşi se simte uneori obligat să se îmbrace la cravată. Nu ţine neapărat la vreun brand de îmbrăcăminte sau accesorii, dar orice lucru trebuie să fie obligatoriu stilat, iar ceasul – elveţian. Îmbină odihna „leneşă” cu turismul activ, Europa fiind continentul său preferat. Niciodată, însă, nu pleacă nicăieri de Revelion, pe care îl serbează acasă, la Chişinău, după care urmează pârtiile de schi europene. Îi place centrul capitalei noastre, iar localul unde se simte cel mai confortabil este „Cactus”.

Octavian Munteanu
Country manager “Unilever Moldova”


Munceşte asiduu pentru una din cele mai importante companii multinaţionale, iar “Unilever Moldova” câştigă, de fiecare dată în ultimii trei ani, premiul  pentru cea mai mare creştere din regiunea  Europei Centrale şi de Sud, oferind consumatorilor detergenţi, produse pentru îngrijirea casei, ceaiuri, condimente, supe şi sosuri, margarine şi maioneze. Pentru el, familia este cel mai important izvor de energie. Chiar şi maşina sa, un Peugeot 307SW, este una de familie. Deşi rufele nu se află în grija lui, recomandă tuturor combinaţia ideală: să spele cu DERO şi să clătească numai cu Coccolino.

În vestimentaţie, preferă stilul clasic, elegant care se  potriveşte ca o mănuşă jobului său, deşi nu este inamicul unei ţinute  mai degajate. Costumele şi le procură în România, de la “Tata şi Fiul”. E un amator înveterat al vinurilor seci, roşii, din seria mărcilor moldoveneşti Carlevana, Acorex Wine şi Purcari. Îi plac discuţiile interminabile cu prietenii, la un pahar de vin împărătesc, pe teme istorice şi politice, la fel ca şi sauna incandescentă cu o piscină glacială şi un masaj pe nota „zece”.

Cornel Corneţchi
Manager general, salonul “Giant”


Este tânăr, energic, celibatar şi vinde biciclete. Din cele mai fiţoase şi din cele mai scumpe, pentru bebeluşi, urcări la munte şi plimbări în jurul havuzului din grădina publică. Primii bani i-a făcut la “Voxtel”, ca angajat al departamentului comercial, iar cariera propriu-zisă a început-o în 2001, la “DAAC-Hermes”, în funcţia de consultant vânzări la salonul auto “Citroen”. A rămas în companie, doar că a schimbat maşinile pe biciclete şi îi face fericiţi nu numai pe maturi, ci şi pe cei mici.  Conduce un “Renault Megane”, dar nici de “obiectul vânzărilor” nu uită – merge destul de des şi cu bicicleta. Ambele, însă, nu rezistă pe lângă automobilul pe care şi-l doreşte – un “Volvo S60”. Preferă stilul casual, iar din brand-urile de vestimentaţie – “Mexx”, “Puma”, “Tommy Hilfigher”. Se relaxează cel mai bine la “Coffee Beans”, “Coffee House” sau “Metaxa”, iar locul său preferat de pe glob este oraşul elen Patras. Serveşte bere (Miller, Corona , Lapin Culta), whisky (Chivas Regal) şi se energizează cu Red Bull. Pentru nimic în lume nu renunţă la fotbal şi călătorii.


Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+16°