VIP Magazin
Print
Print
Print
Print
Călătorie în jurul lumii cu femei romantice şi puternice
Martie 2007, Nr. 35

Călătorie în jurul lumii cu femei romantice şi puternice

Comentează   |   Cuprins

Despre ele se spune că sunt femei  de succes – unele deţin posturi importante la  companii prestigioase, iar altele au propriile afaceri. În pofida programului încărcat şi a costumelor oficiale pe care serviciul le obligă să le îmbrace, ştiu să-şi păstreze feminitatea, să rămână iubite şi să fie elogiate. Ca orice femeie, au vise, un loc anume pe care l-au vizitat şi le-a lăsat o amintire de neşters în suflet sau vreunul la care râvnesc de-o viaţă. Pentru ele, mai devreme sau mai târziu, visele devin realitate, iar „VIP magazin” a decis să fie „părtaş” în această poveste.

New-york

Daniela Mărginean
PR manager „Leogrand Hotel & Conventional Center”


Pentru ea, serviciul este un mod expresiv de a trăi. Lucrând în industria hotelieră, a acumulat cunoştinţe deosebite despre oameni – îi face plăcere să cunoască în fiecare zi altceva, îndeosebi când vine vorba despre ţări şi culturi străine. Mai ales că nu are nici o problemă cât priveşte comunicarea (vorbeşte engleza, franceza, spaniola, italiana). Este născută la hotar de zodii (Leu şi Fecioară) şi, probabil, din această cauză, raţiunea şi emoţiile sunt ingredientele caracterului său. Cu studiile lucrurile stau la fel: după limbi străine, a urmat Facultatea de economie, iar în prezent îşi face masteratul la filiala Chişinău a EMBA New-Port University. Ţine foarte mult la fiica sa, Alessandrina, liceană într-a a 6-a la „Prometeu”. În general, pune mult suflet în tot ce face şi nu schimbă „sufletismul” nostru pe milioanele de „afară”. Nici nu este emancipată după modelul occidental: da, femeia trebuie să fie independentă şi, totuşi, e bine să se bazeze pe bărbat. Comunicând cu străinii, recunoaşte, însă, că „ai noştri tineri”, mai au până scapă de „şcoala sovietică” în educaţie şi comportament. Poate, merg şi ei la New York ca să înveţe?

Roma

Rodica Verbeniuc
specialist comunicări corporative „Moldcell”


Este „vinovată” de cele mai calde, omeneşti şi emoţionante proiecte realizate sau susţinute de compania Moldcell. Postul pe care-l ocupă implică multă atitudine şi  dăruire în tot ce face. Îi plac persoanele cu coloană vertebrală, cu vocaţie, le admiră şi se lasă inspirată de ele. Modestă vizavi de propria-i persoană, indiferent cum o văd ceilalţi. Este o idealistă până la urmă şi consideră că oamenii, dacă s-ar uni, chiar ar putea schimba lumea. Dacă e să creadă în valori, pentru ea există două, mai importante - familia şi prietenia.  „Pentru ambele, ca să le păstrezi, trebuie să lupţi.”Studiile din România i-au fost un adevărat serviciu militar. A absolvit Universitatea „Babeş Bolyai” din Cluj-Napoca, filologie româno-italiană, şi urma să se facă critic literar. În glumă, spune că, deşi nu face recenzii literare, a rămas cu spiritul critic, care o şi ajută. A călătorit ceva prin lume, iar Italia a cutreierat-o din nord până la Roma. Acolo, i-a plăcut viaţa plină de optimism, mişcare şi vervă, atitudine pe care o păstrează şi azi. La vita e bella, cu alte cuvinte.

Barcelona

Elena Armaşu
director reprezentanţă “Bayer Schering Pharma” în Moldova


De meserie este farmacistă, iar în afacerea pe care o gestionează în prezent se află de zece ani. Conduce reprezentanţa unei companii farmaceutice germane. În copilărie, s-a confruntat cu exact ceea ce majoritatea copiilor moldoveni vedeau doar la televizor – cotidianul algerian – pentru că părinţii săi îi dădeau zor cu pedagogia în ţara respectivă. De acolo i se trage şi pasiunea pentru zona mediteraneană, pentru bucătăria ţărilor de pe acolo – ulei, măsline, peşte, legume sunt preferinţele sale culinare.  Nu se conformează tendinţei generale de a alege, dintre maşini, doar „Mercedes” sau „BMW”, preferând vehiculele practice şi uşor manevrabile. Nici în vestimentaţie nu apelează la brand-urile după care aleargă tot Parisul – îi place să se deosebească şi îşi coase singură hainele, iar dintre parfumuri se delectează cu aromele florale. Călătoreşte mult, iar în luna această va pleca la Barcelona, oraş care va completa lista destinaţiilor sale. I-am şi transmis o minge ca să-i solicite un autograf lui Ronaldinho!

Londra

Natalia Chircă
Manager de brand marketing British American Tobacco - Moldova


Pentru ea, a merge la Londra e la fel ca pentru noi – la Casa Presei – sau, mă rog, aproape la fel. Cel puţin, s-a plimbat de vreo şapte ori pe malurile Tamisei, dar de fiecare dată a fost acolo cu misiuni de serviciu. Oricum, are timp şi pentru familie, inclusiv pentru fiul Cezar, care tocmai a păşit într-o nouă etapă a vieţii: a mers în clasa I. Fără a şti dacă felul său de a fi are vreo legătură cu deplasările frecvente în Albionul ceţos şi ploios, Natalia este „conservatoare” atât în comportament, cât şi în abordarea stilului vestimentar. Altfel stau lucrurile la capitolul parfumuri – îi place să experimenteze şi nu se întoarce niciodată la unul şi acelaşi. În rest, noi o ştim nonconformistă, puternică, veselă şi mereu cu o atitudine en vogue.

Paris

Stela Toderaşcu
marketing manager „Avon Cosmetics” Moldova


Dacă majoritatea femeilor cheltuiesc sume enorme pentru a procura produse cosmetice, Stela face parte din categoria celor cărora le reuşeşte exact contrariul: să facă bani şi carieră pe seama industriei frumosului. Este căsătorită, are un băiat de şase ani şi munceşte de trei ani în companie. Fire destul de realistă, se conformează rigorilor jobului şi pune pe ea costumul cu ocazia unei conferinţe, deşi preferă, de obicei, stilul vestimentar modern, funcţional şi comod. Îşi face timp pentru hobby-uri, cum ar fi confecţionarea bijuteriilor, podoabe pe care şi le-a pus chiar în timpul şedinţei foto.

Stela Toderaşcu are o pasiune aparte pentru limba lui Voltaire. Şi unde faci cea mai bună practică dacă nu la shopping, la Pa-r-ris – acolo îţi cizelezi accentul şi afli neologismele pe care profesorii noştri nici nu le-au visat. Vrea neapărat să meargă acolo, la poalele turnului Eiffel.

Copenhaga

Sorina Ştefârţă
redactor-şef coordonator “TIMPUL de dimineaţă”


A intrat în presă acum 12 ani, iar la  “TIMPUL” activează din 2001. Face o muncă pe cât de solicitantă, pe atât de captivantă. A scris de toate, dar în CV-uri, la rubrica „specializare”, notează „cultură şi politică”. Ciudat, dar explicabil, ţinând cont de faptul că şi într-un domeniu, şi în celălalt, există elementul teatral.
Ca orice femeie, este prizoniera viselor. Pe unul l-a şi realizat: a vizitat Copenhaga, unde au impresionat-o părinţii care-şi poartă odraslele cu capul gol pe un vânt tăios, tinerele care la doar 16 grade plus trec la breteluţe şi sandale, şi bătrânelele care mişună prin magazine, disperate şi inspirate, alături de adolescente, ca să ţină pasul cu ultimele tendinţe ale modei. Crede că şi-ar dori să fie o bătrânică daneză – cu o pensie bună, într-un orăşel tihnit. Deocamdată, însă, este aici. Până îi vine un nou dor…Interesant, sirena lui Andersen ştie de socialismul danez dezvoltat?

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău