VIP Magazin
Print
Print
Print
Print
Lucia Berdos. O romantică la modă
Mai 2005, Nr. 13

Lucia Berdos. O romantică la modă

Comentează   |   Cuprins

PATROANA SALONULUI DE FRUMUSEŢE „CRISTIS"

„Modă sau stil? Moda se schimba foarte des şi e foarte puţină în viaţa noastră. E bine să fii la curent cu tendinţele - ele îţi dezvoltă gustul estetic, imaginaţia, te fac să descoperi culori şi modele noi. E ridicol să urmăreşti orbeşte moda, pentru că ea e destul de ştampilată şi de duzină" - aceasta este părerea Luciei despre modă. Preferă să vorbim despre stil - expresia interioară a fiecăruia, a atitudinii faţă de sine şi faţă de cei din jur. „Stilul este caracteristica personalităţii". Important e să ştii să ţi-l alegi. Pentru că este rafinată, are stilul unei doamne romantice care poate să arate foarte bine şi într-o pereche de blugi, şi într-o rochie vaporoasă de seară. E o femeie cu idei - îi place să gândească detalii, să schimbe ceva într-o piesă. Arată impecabil şi reţeta ei e simplă: mâncare sănătoasă, sport şi, desigur, proceduri cosmetice - nu poate să treacă peste acest detaliu în calitate de patroană a unuia dintre cele mai căutate saloane de frumuseţe din capitală.

Stil
Nu-l poate caracteriza printr-un singur cuvânt - sportiv, clasic sau romantic. Când cumpără o haină, se străduieşte să o „simtă" - e a ei sau ba, se va simţi ori nu comod în ea?! Totodată, atunci când vede o haină frumoasă, poate să o ia pur şi simplu - pentru a avea un model care să-i bucure ochiul. Ştie că niciodată n-o să îmbrace ceva foarte extravagant sau foarte-foarte sexy.

Culori
Mov-ciclam. Restul culorilor îi plac în egală măsură - alb, negru, verde, galben, oranj - contează culoarea vie, frumoasă, pronunţată.

Marca
Dolce&Gabanna. în hainele lor, femeia se simte întru totul femeie. în rest, preferă foarte multe firme, dar nu cumpără fără să probeze.

Shopping
Întotdeauna urmăreşte tendinţele de primăvară-vară şi toamnă-iarnă. Important e „cum" face shoppingul, „unde" - nu contează. Preferă magazinele mici, specializate - e mai complicat să se concentreze într-un centru comercial şi să găsească ce-i place.

Accesorii
Nu „prieteneşte" cu ele, pentru că uneori o deranjează. Dar, când e vorba de o ţinută de seară, sunt indispensabile, fiind o completare la imaginea de ansamblu, în aceste cazuri, pune accent pe pietrele naturale care, pe lângă efectul lor strălucitor, îi asigură energia necesară.

Eleganţă
Este femeia care nu se aruncă imediat în ochi, dar care va fi observată într-un mod aparte - toţi vor remarca bunul gust cu care e îmbrăcată.

Şic
Nu poţi trece de ea. E femeia din centrul atenţiei.

Sexy
Nu trebuie să înţelegem sexy doar prin fusta scurtă sau buricul gol. Sexy este expresia feminităţii. într-un cuvânt, o femeie stilată.

Succes
Crede că pentru o femeie de afaceri este important felul în care arată, căci, cum nu dai, prima reacţie vizează felul în care te îmbraci. Desigur, haina nu e totul - există foarte multe momente care hotărăsc succesul în afaceri, dar atitudinea faţă de tine însuţi nu e un detaliu de neglijat.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+17°