VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
Top 50 cele mai influente vedete (locurile 41-50)
Noiembrie 2011, Nr. 91

Top 50 cele mai influente vedete (locurile 41-50)

Comentează   |   Cuprins

„VIP magazin” a realizat în premieră un top al vedetelor din show-businessul moldovenesc pentru anul 2011. Indiferent de părerea dacă avem sau nu un showbiz, avem totuşi vedete. Chiar dacă ale noastre încă nu au propriile restaurante, linii vestimentare sau de parfum ca şi acelea de la Hollywood.

Revista noastră a selectat 50 de nume cunoscute în show-businessul moldovenesc care au înregistrat în 2011 succese demne de atenția unui astfel de clasament şi au influenţat, prin numele şi activitatea lor, diverse procese de creaţie, cultură, politice chiar. E adevărat, a fost un an umbrit de electorală, un an cu mai puţine concerte şi lansări de CD, evenimente strict legate de creaţie. În schimb, am asistat la înviorarea domeniului de televiziune, unde au apărut noi emisiuni şi talk-show-uri. Interpreţii au semnat mai multe contracte de publicitate cu companii locale şi internaţionale, iar câţiva s-au orientat spre pieţele muzicale din România şi Rusia, unde au înregistrat anumite succese.

Dacă influenţa vedetelor internaţionale s-a măsurat, în 2011, în lansarea brandurilor personale şi prezenţa acestora în reţelele de socializare, „VIP magazin” a încercat să evalueze influenţa celor de la noi prin accesări pe google, apariţii în mass-media, stare financiară şi influenţă în domeniul în care îşi desfăşoară activitatea. Să vedem împreună cine sunt „Greii din showbiz” în anul 2011.

Proiect de Sergiu Gavriliţă. Coordonator proiect: Rodica Trofimov. Texte: Rodica Trofimov, Marcel Toma, Irina Tribusean. Analiză google şi presa scrisă: Simion Ciochină (mulţumiri speciale ziarului „Antenna”). Analiză difuzări TV şi radio: „Media Forest Moldova”. Fotografii: arhiva „VIP magazin”, arhiva personală a vedetelor, Florin Tăbârţă, Roman Canţîr, revista „Nunta”.


41. Sandu Gorgos
compozitor

Interesul publicului: 1
Accesări pe Google.com: 1,4 mii (locul 48)
Apariţii mass media: 3
Apariţii în presa scrisă: 2 (locul 45)
Apariţii TV/Radio: piese difuzate
Stare financiară: 8 (Proprietăţi, venituri, afaceri )
Influenţa în domeniu: 8 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total:
20 puncte

În câteva ore poate definitiva un aranjament muzical – aude în întregime compoziţia şi nu pierde timpul căutând anumite partiţii. Talentul înseamnă şi operativitate, şi profesionalism. Şi desigur succes. Şcoala de la „Millenium”, dar şi faptul că este fiul lui Vlad Gorgos i-a impus din start faptul de a fi cel mai bun. Sandu Gorgos scrie muzică pentru mulţi dintre interpreţii noştri, iar colaborarea sa cu Benone Sinulescu nu are nevoie de prezentări. E solicitat acasă, dar şi mai mult peste hotare, România, Rusia, Europa, unde lucrează majoritatea timpului său şi de unde vin principalele sale surse de venit. Nu în zadar are conturi în euro, dolari şi roni (şi un cont local pentru AsDAC).

Anul acesta a făcut câteva single-uri pentru Lucia Dumitrescu, muzică de film pentru un proiect social al Uniunii Europene, aranjamentele pentru noul CD al Natashei Gordienko. Cea mai mare plăcere personală este familia sa şi cei doi gemeni de trei ani, cu care călătoreşte oricând are ocazia, inclusiv la vila de la marginea codrilor, moştenită de la bunici. Sandu mai are o colecţie de cuţite şi vinuri şi este un vânător pasionat şi activ.

42. Alex Calancea
liderul formaţiei „Alex Calancea Band”

Interesul publicului: 3
Accesări pe Google.com: 17,8 mii (locul 36)
Apariţii mass media: 3
Apariţii în presa scrisă: 8 (locul 32)
Apariţii TV/Radio: invitat emisiuni, transmisiuni concerte
Stare financiară: 7 (Proprietăţi, venituri, afaceri )
Influenţa în domeniu: 6 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 19 puncte

Încă un exponent al şcolii „Millenium” în topul nostru. După mai multe căutări şi după colaborarea cu Dan Bălan pentru proiectul său din SUA, Alex Calancea decide să-şi fondeze propria trupă. Una de acompaniament, care a devenit cea mai bună şi solicitată de la noi. Alături de Dan Bălan, Geta Burlacu, Arsenie şi alţi artişti cunoscuţi, „Alex Calancea Band” a imprimat mereu nota sa de profesionalism. Astăzi, băieţii lucrează la două albume „Alex Calancea Band”, care urmează să fie lansate cât de curând. Pentru un show „Alex Calancea Band” (de 1-1,5 ore) onorariul e între 800 şi 1000  de euro. Acompaniamentele sunt mai scumpe (în funcţie de artist şi volumul de muncă) şi pot ajunge şi până la suma de 3000-3.500 de euro. Faptul că sunt populari şi solicitaţi nu-i împiedică să cânte şi gratuit în concerte de caritate, la case de copii sau în proiecte sociale, precum cel iniţiat de Olia Tira şi actorul Andrei Sochircă.

Alex Calancea are un apartament comod în centrul capitalei şi un „Hyundai Matrix”. Cei mai mulţi bani îi investeşte în chitări-bass – are aproape zece în colecţie. Cea mai recentă achiziţie l-a costat în jur de 3000 de euro.

43. Karizma
Interpretă

Interesul publicului: 4
Accesări pe Google.com: 44,9 mii (locul 31)
Apariţii mass media: 7
Apariţii în presa scrisă: 23 (locul 12)
Difuzări TV/Radio: 1098 (locul 11)
Stare financiară: 5 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 3 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 19 puncte

„When Life Is Grey” poate fi considerată o super-producţie a showbizului moldovenesc pentru anul 2011. Cu regie şi scenariu profesioniste, platou de filmare, ţinute dintre cele mai glamouroase, coregrafie, Karizma s-a pregătit în cel mai serios mod pentru clipul piesei pe care a înaintat-o la ultima ediţie a Eurovisionului. Şi cu un buget pe potrivă – Karizma fiind cunoscută pentru producţii video scumpe şi de calitate. Chiar dacă nu a reuşit să convingă juriul concursului din punct de vedere vocal, piesa şi clipul „When Life Is Grey” se află şi astăzi în topurile moldoveneşti.

Este una dintre cele mai mediatizate vedete de la noi, indiferent dacă lansează sau nu ceva pe piaţa muzicală. Prin felul ei de a fi, degajat şi nonconformist, prezenţe mondene stilate, este mereu pe paginile ziarelor şi revistelor. Karizma (ex-Alexa şi tot ea Olga Fesenco) s-a căsătorit anul trecut cu Alexandru Grosu, care şi-a asumat şi rolul de producător al interpretei. 

44. Alex Brashovean
compozitor

Interesul publicului: 2
Accesări pe Google.com: 3,7 mii (locul 44)Apariţii mass media: 2
Apariţii în presa scrisă: 4 (locul 413)
Apariţii TV/Radio: piese difuzate
Stare financiară: 7 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 7 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 18 puncte

Numele lui este asociat cu cel al Eurovisionului, iar la un moment dat a fost numit Marius Moga de Chişinău. Preselecţiile naţionale i-au adus recunoaştere naţională şi astăzi tot mai mulţi interpreţi îi comandă piese lui Alex Brashovean, care anul acesta a împlinit 24 de ani. Onorariile au crescut de la un an la altul, iar din 2011 compozitorul şi-a mărit veniturile, având în vedere noile colaborări din Rusia. În primul rând, e vorba de piesa „Remember me”, cântată de Arsenie (cei doi au format, la începutul lui 2011, trupa „A-Style”, unde Alex a avut imaginea de DJ în proiect) şi care a intrat în Top 10 la „Europa plus hit”. Un succes ce a adus în jur de zece concerte prin Rusia, inclusiv cel de pe „Olimpiiskii”. În cel de-al doilea rând, noutatea cea mare constă în faptul că Alex Brashovean a scris o piesă pentru cunoscutul interpret Dima Koldun, care a fost lansată de câteva zile la Moscova. O nouă treaptă în cariera lui şi primul pas în showbizul rusesc. Şi toate acestea în condiţiile în care Alex este antrenat în scrierea pieselor a cel puţin nouă interpreţi de la noi. Are propriul studio performant de înregistrări, un automobil sport cabrio „Honda S2000” şi un cont bancar unde se depun veniturile provenite din drepturile de autor din difuzarea pieselor în toată Europa.

45. Marcel Ştefăneţ
lider al trupei „Transbalkanica” 

Interesul publicului: 2
Accesări pe Google.com: 8,4 mii (locul 39)
Apariţii mass media: 2
Apariţii în presa scrisă: 2 (locul 48)
Difuzări TV/Radio: 560 (locul 23)
Stare financiară: 7,5 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 6 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 17,5 puncte

Invitaţi de onoare la cel mai mare eveniment muzical din Moldova, preselecţia naţională a Eurovisionului din acest an, „Transbalkanica” a devenit sinonim cu muzica instrumentală de calitate. Creatorul şi liderul trupei, vioristul Marcel Ştefăneţ, nu s-a speriat de ideea promovării muzicii jazz şi etno electronic în Moldova şi mai ales – peste hotarele ei, idee ce i-a adus recunoştinţă şi bani. Astăzi, onorariile la concert sau nuntă (în funcţie de numărul membrilor formaţiei) variază de la 2000 la 4000 de euro. De curând, solista „Transbalkanica” a devenit Cornelia Chise, ex-„Millenium” şi proaspăta soţie a lui Marcel Ştefăneţ.

Noutăţile din viaţa lui se ţin lanţ: Marcel a primit diploma de Ambasador al culturii păcii din partea Organizaţiei Mondiale a Copiilor Talentaţi, a lansat un proiect cu Cornelia şi DJ Markus Lowyer, a încheiat un contract cu o casă de discuri din Bucureşti şi a lansat un CD cu muzică instrumentală „Jocuri populare” (împreună cu fratele Edgar, redutabil acordeonist, cu care formează „Orchestra fraţilor Ştefăneţ”). Cei care s-au învrednicit de marele premiu al concursului „John Lennon” la categoria world music în 2009 îşi merită pe deplin laurii din 2011.

46. Igor Levinschi & Corina Caireac
clipmakeri

Interesul publicului: 2
Accesări pe Google.com: 3,9 mii (locul 43)
Apariţii mass media: 1
Apariţii în presa scrisă: 2 (locul 50)
Stare financiară: 6,5 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 8 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 17,5 puncte

Au „acaparat” piaţa clipurilor muzicale, lucrând cu Adrian Ursu, Karizma, Olia Tira, Geta Burlacu, „Akord” şi alţii. Tandemul de creaţie Igor Levinschi şi Corina Caireac, adică „Indigo Video Production”, este cel mai solicitat furnizor de idei şi videoclipuri la ora actuală. Igor semnează regia, iar Corina – scenariul.

Cu studii de regie la Moscova, Igor s-a întors la Chişinău în 1999, angajându-se în calitate de barman la „Black Elephant”, locul de întâlnire al tuturor artiştilor din capitală, unde nu avea cum să nu se împrietenească cu interpreţii. A plecat apoi la „Yellow Submarine”, unde a făcut cunoştinţă cu băieţii de la „Zdob şi Zdub” şi, convins de ei, a filmat primul său videoclip – „Everybody in the Casa Mare”. Au urmat o strânsă colaborare cu zdubii, apoi producţii cu „Alternosfera”, „Studio One”, „Gândul mâţei” etc. Corina are în spate o bogată experienţă în domeniul showbizului moldovenesc, fiind, timp de şapte ani, PR managerul trupei „Zdob şi Zdub”. Este o fire creatoare şi nonconformistă, un profesionist care nu cedează cu una două atunci când e vorba de meseria sa. Un „duet” de succes care în trei ani a avut destule comenzi pentru a-şi savura viaţa de artist şi pentru a figura în topul „VIP magazin”.

47. Vera Terentiev
prezentatoare NIT

Interesul publicului: 1
Accesări pe Google.com: 2,6 mii (locul 47)
Apariţii mass media: 8
Apariţii în presa scrisă: 34 (locul 6)
Apariţii TV/Radio: zilnic, principalul buletin de ştiri, NIT
Stare financiară: 4,5 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 4 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 17,5 puncte

Vera Terentiev a devenit faţa postului de televiziune NIT de îndată ce a venit acolo, „transferul” său de la TV7 fiind unul dintre cele mai comentate şi controversate evenimente ale momentului. Motivul principal au fost sumele vehiculate pentru care Vera s-ar fi angajat la NIT. Este frumoasă, profesionistă, carismatică şi de succes, este protagonista numeroaselor proiecte şi pictoriale în paginile revistelor de la Chişinău.

Vera ne-a declarat că nu are dreptul să divulge mărimea salariului, conform obligaţiilor contractuale. Totuşi, în presa autohtonă şi pe paginile unor bloggeri au apărut informaţii că aceasta ar avea un venit lunar între 4000 şi 6000 de euro. Împreună cu soţul său, dispune de un apartament cu două camere şi conduce un automobil de marca „Toyota Yaris”. În acest an s-a căsătorit cu etologul politic Dorian Furtună, evenimentul având loc la cel mai prestigios local din Chişinău, „Casa Sărbătorii”.

48. Sergiu Kliucinikoff
stilist

Interesul publicului: 1
Accesări pe Google.com: 119 (locul 50)
Apariţii mass media: 2
Apariţii în presa scrisă: 4 (locul 42)
Apariţii TV/Radio: invitat la emisiuni
Stare financiară: 7,5 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 7 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 17,5 puncte

A avut curajul să pornească o afacere pe cont propriu şi acum brandul care îi poartă numele este unul de referinţă pe segmentul saloanelor de înfrumuseţare şi tatuaje. Este deosebit de solicitat de către mirese pentru ideile sale creative, care oferă inclusiv soluţii mai puţin clasice, originale, pentru realizarea imaginii acestora. Excelează şi la raportul „calitate-cantitate”, astfel că, împreună cu meşterii săi, este solicitat foarte des pentru evenimente „colective” (defilări, concursuri etc). În afară de coafuri, machiaje şi tatuaje, reţeaua sa se ocupă şi de distribuţia, pe piaţa noastră de profil, a brandurilor cosmetice internaţionale.
Cele trei saloane de înfrumuseţare îi aduc lui Kliucinikoff un venit mediu lunar de aproximativ 3000 de euro. La saloanele lui, o şedinţă de machiaj permanent costă aproximativ 100 de euro, iar costul unui tatuaj ajunge până la 300 de euro. Locuieşte împreună cu familia sa într-o casă la sol, conduce un automobil BMW X3.

49. MC Mike
showman, prezentator TV, cântăreţ

Interesul publicului: 4
Accesări pe Google.com: 44,9 mii (locul 32)
Apariţii mass media: 5
Apariţii în presa scrisă: 10 (locul 29)
Apariţii TV/Radio: zilnic, RU TV
Stare financiară: 3,5 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 5 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 17,5 puncte

Mulţi au regretat plecarea sa de la CTC, lipsindu-le glumele şi comentariile inspirate ale lui MC Mike (Mihail Ţurcan). În 2011 a decis să muncească la un alt post de televiziune, RU TV, în aceeaşi calitate de prezentator. Cauza plecării a fost una simplă, salariul. La postul muzical Mihail se simte în apele sale, mai ales că de la o vreme a început să cânte. După duetul cu Cristi Rouge, s-a apucat de jazz şi a evoluat în mai multe localuri din Chişinău alături de formaţia „G Band”. Are planuri serioase în domeniul muzicii, până la lansarea propriului album şi a unui videoclip.

Este extrem de solicitat în calitate de prezentator la nunţi (un onorariu e în jur de 300 de euro) şi la evenimente de tot felul. La un moment dat spunea că-i pare rău că nu există concursuri sau festivaluri pentru prezentatori… Are un apartament cu două odăi şi un automobil „Citroën C4”, procurat în leasing. Ca afacere personală, se află în fruntea Companiei de organizare a evenimentelor cu caracter distractiv „Jamaica” şi este tată a doi copii minunaţi.

50. Dianna Rotaru
interpretă, prezentatoare TV

Interesul publicului: 3
Accesări pe Google.com: 10,1 mii (locul 38)
Apariţii mass media: 7
Apariţii în presa scrisă: 18 (locul 22)
Difuzări TV/Radio: 866 (locul 16)
Stare financiară: 4 (Proprietăţi, venituri, afaceri )
Influenţa în domeniu: 3 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 17 puncte

Spectrul activităţii frumoasei Dianna Rotaru a devenit destul de variat în ultimul an – în afară de cântat, ea se pricepe de minune şi la meseria de prezentator TV („Noroc TV”), dar şi la prezentat evenimente şi petreceri. Produsele sale au prezentat mereu interes din punctul de vedere al calităţii, dar şi al prezenţei neordinare a vedetei. După ce a încheiat colaborarea cu formaţia „Provincialii” din România, Dianna a filmat două clipuri video în ultimii doi ani la cele două single-uri lansate – „Honey”, în duet cu Jucătoru’ şi „Goodbye”, ambele producţii fiind remarcate pentru sex-appealul personajului său. De asemenea, ea a fost protagonista unui spot publicitar în care a avut un rol „hot” în tandem cu Ionel Istrati.

Dianna Rotaru a achitat singură costul celor două videoclipuri, ultimul din ele, „Goodbye”, fiind estimat la 3000 de euro. Onorariul pentru un recital al său variază de la 400 la 600 de euro. Posedă un apartament cu două odăi în Chişinău, în care locuieşte împreună cu sora sa.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon

e cea mai tare...cea mai sexy...cea mai inteligenta!!!! merita sa fie prima in toate!!!
JONNYSTAR   -  
18 Ianuarie 2012, 11:36
Sus ↑
e cea mai tare si frumoasa domnisoara merita totul ea
diana   -  
29 Ianuarie 2012, 17:43
Sus ↑





* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+18°