VIP Magazin
17 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
Top 50 cele mai influente vedete (locurile 31-40)
Noiembrie 2011, Nr. 91

Top 50 cele mai influente vedete (locurile 31-40)

Comentează   |   Cuprins

„VIP magazin” a realizat în premieră un top al vedetelor din show-businessul moldovenesc pentru anul 2011. Indiferent de părerea dacă avem sau nu un showbiz, avem totuşi vedete. Chiar dacă ale noastre încă nu au propriile restaurante, linii vestimentare sau de parfum ca şi acelea de la Hollywood.

Revista noastră a selectat 50 de nume cunoscute în show-businessul moldovenesc care au înregistrat în 2011 succese demne de atenția unui astfel de clasament şi au influenţat, prin numele şi activitatea lor, diverse procese de creaţie, cultură, politice chiar. E adevărat, a fost un an umbrit de electorală, un an cu mai puţine concerte şi lansări de CD, evenimente strict legate de creaţie. În schimb, am asistat la înviorarea domeniului de televiziune, unde au apărut noi emisiuni şi talk-show-uri. Interpreţii au semnat mai multe contracte de publicitate cu companii locale şi internaţionale, iar câţiva s-au orientat spre pieţele muzicale din România şi Rusia, unde au înregistrat anumite succese.

31. Roman Rybaleov
artist foto

Interesul publicului: 5
Accesări pe Google.com: 53,2 mii (locul 29)
Apariţii mass media: 3
Apariţii în presa scrisă: 8 (locul 33)
Apariţii TV/Radio: invitat emisiuni
Stare financiară: 7 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 8 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 23 puncte

Numele lui a depăşit demult hotarele ţării, este cel mai titrat şi solicitat fotograf de la noi, iar de un an încoace a început şi activitatea didactică – a inaugurat o şcoală-studio, unde cei care doresc să înveţe din arta fotografiatului au ocazia să „împrumute” din experienţa lui. În vacanţă, organizează deplasări cu elevii săi, cum a fost în această vară în Crimeea. Roman continuă să rămână unul dintre cei mai întrebaţi şi scumpi fotografi, el prestând atât pentru publicaţii de profil, companii comerciale, cât şi pentru clienţi privaţi. O oră de lucru a fotografului Roman Rybaleov costă până la 500 de lei, iar plata lunară a cursurilor la şcoala sa este de 1.700 de lei. Şcoala-studioul lui Rybaleov numără aproximativ 100 de absolvenţi. Conduce un automobil de marca „Toyota RAV 4”.

32. Constantin Moscovici
naist, compozitor

Interesul publicului: 4
Accesări pe Google.com: 30 mii (locul 33)
Apariţii mass media: 4
Apariţii în presa scrisă: 10 (locul 29)
Difuzări TV/Radio: 989 (locul 14)
Stare financiară: 7,5 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 7 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 22,5 puncte

Neobosit în desele sale călătorii şi „deplasări de afaceri”, naistul Constantin Moscovici are sute de prieteni în întreaga lume. Azi are spectacol în Belarus, mâine – în Israel, poimâine – în Azerbaidjan. Invitat al cercurilor selecte, Moscovici îşi delectează publicul cu melodii din repertoriul mondial interpretate la naiul moldovenesc. Cosmopolit din fire, la începutul lui 2011 a scos pe piaţă un album cu muzică azeră, „Antologia muzicii azere”, la care a colaborat cu Oleg Vitliuc, Mihai Sorocan şi „Alex Calancea Band”, fiind susţinut de Congresul Azerilor din Moldova.

Astăzi cunoscutul naist lucrează la un alt proiect muzical, la fel de original, cel cu muzică evreiască. Comunitatea evreiască de la Chişinău l-a şi susţinut în realizarea ideii – mai ales că e vorba de prima înregistrare a muzicii originale evreieşti interpretată la nai (pentru a identifica piese autentice, C. Moscovici a apelat la arhivele de la Chişinău şi Bucureşti, unde a găsit înregistrări cu muzică evreiască klezmer din 1908).

33. Olia Tira
Interpretă

Interesul publicului: 8
Accesări pe Google.com: 549 mii (locul 8)
Apariţii mass media: 6
Apariţii în presa scrisă: 26 (locul 9)
Difuzări TV/Radio: 384 (locul 24)
Stare financiară: 4 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 4 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 22 puncte

Pe an ce trece, Olia Tira devine mai frumoasă, mai interesantă, mai lady şi mai stilată. Îi place să se joace cu ţinutele şi să fie în tendinţe, iar pentru cele de scenă le alege pe cele mai provocatoare. Anul acesta a fost un an cu multe responsabilităţi pentru studenta Tira, care a absolvit Academia şi care a susţinut, în loc de examenul de stat, un spectacol solo (primul) la Filarmonica Naţională. Nimeni dintre interpreţii noştri nu se poate lăuda cu un asemenea eveniment din cariera sa, iar concertul poate fi văzut în varianta live pe YouTube. Tot spre deosebire de alţi colegi de breaslă, Olia a avut în 2011 nenumărate concerte peste hotare, ea făcând cunoştinţă, la Eurovisionul din anul trecut, cu multă lume de creaţie din Europa.

Tânăra interpretă a semnat la începutul lui 2011 un contract exclusiv de publicitate cu Compania „Ford” şi conduce un „Ford Fiesta” de culoarea vişinei. Iar din ziua în care a împlinit 23 de ani poartă un frumos inel de logodnă, fiind cerută în căsătorie chiar de ziua ei de naştere.

34. Ian Raiburg
Interpret

Interesul publicului: 6
Accesări pe Google.com: 216 mii (locul 16)
Apariţii mass media: 5
Apariţii în presa scrisă: 6 (locul 39)
Difuzări TV/Radio: 1056 (locul 12)
Stare financiară: 6 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 5 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 22 puncte

Fie că e invitat pentru două-trei piese sau pentru un recital de o oră, Ian Raiburg merge cu plăcere acolo unde este aşteptat. Desigur, onorariul lui depinde de durată, locaţie, eveniment şi ţară. În linii mari, un recital ar costa în jur de 300 de euro.

A cântat mult în concerte de binefacere, pentru copii şi oameni bolnavi, în ciuda zvonurile răutăcioase despre el, precum că ar lua bani mari şi nu ar cânta gratis. În acest an a avut mai multe concerte în România, Irlanda şi Italia. Urmează să meargă în Israel. Peste hotare, onorariul interpretului e aproximativ de 1000 de euro, de la caz la caz. Nu ştie numărul exact al concertelor din acest an pe care le-a avut în Moldova, ştie că au fost multe, în sate şi oraşe, de hramuri şi alte sărbători.

La toate evenimentele cântă numai piese proprii, compuse de el. Acum lucrează la un album nou, cu o interpretă din România şi încă la un proiect despre care deocamdată nu spune detalii. Are un apartament într-un bloc cu nouă etaje, fără balcon, deşi e fumător şi ar fi vrut să aibă un balcon. Conduce un „Jeep Accura”.

35. Natalia Morari
jurnalist, prezentatoarea talk-show-ului „Fabrika” de la „Publika TV”

Interesul publicului: 4
Accesări pe Google.com: 21,6 mii (locul 35)
Apariţii mass media: 6
Apariţii în presa scrisă: 3 (locul 47)
Apariţii TV/Radio: talk-show „Fabrika”, luni-vineri, „Publika TV”
Stare financiară: 4 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 8 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 22 puncte

După o lipsă de jumătate de an, a revenit în iunie curent la „Publika TV” şi talk-show-ul „Fabrika”, o emisiune devenită populară imediat de la deschiderea postului de televiziune în 2010, în cadrul căreia sunt puse în discuţie cele mai importante evenimente ale zilei. Prin ponderea invitaţilor în studio, în special politicieni şi analişti politici, dar şi a subiectelor abordate şi declaraţiilor făcute în cadrul emisiunii, Natalia Morari este jurnalista care aduce audienţă. De fapt, tot ce este legat de numele ei înseamnă politică şi interes public, tineri implicaţi activ în viaţa social-politică, societate civilă.

A absolvit în 2007 Facultatea de Sociologie de la Universitatea de Stat „M. V. Lomonosov” din Moscova, a lucrat în calitate de corespondent special la revista „The New Times”, fiind autoarea unor investigaţii politice de răsunet. În 2007, pe motiv că ar fi persoana ce pune în pericol securitatea publică, nu i s-a mai permis să intre pe teritoriul Rusiei. La Chişinău a fondat Asociaţia obştească „ThinkMoldova”, a participat activ la evenimentele din 7 aprilie 2009. Susţine şi astăzi o rubrică la Radio „Europa Liberă”. Este necăsătorită, are un apartament.


36. FurioSnails
trupă

Interesul publicului: 6
Accesări pe Google.com: 129 mii (locul 21)
Apariţii mass media: 4
Apariţii în presa scrisă: 9 (locul 31)
Difuzări TV/Radio: 278 (locul 27)
Stare financiară: 6 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 5 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 21 puncte

În 2011, trupa şi-a schimbat denumirea şi identitatea şi are în continuare aceeaşi membri: Lilian Severin – chitară, voce, Mircea Sturza – tobe, beţe, clopoţei, Vitali Kolţ – bass, voce, Igor Buzurniuc – chitară solo, voce. Noul prefix al formaţiei reprezintă furia cu care băieţii au luptat ca să facă imposibilul. Este vorba despre noul album, „Blue Passports”, care conţine 11 piese, compuse în şase luni. În mijlocul verii, trupa lansat un apel către moldovenii din toată lumea să-i susţină în acţiunea „Blue Passports”, primul scop fiind filmarea unui videoclip cu acelaşi titlu şi al doilea – oricât de straniu ar părea, promovarea imaginii ţării noastre în ţările unde sunt stabiliţi moldovenii. Lansarea albumului la Chişinău a avut loc pe 29 octombrie, acesta fiind considerat cel mai important eveniment din 2011 pentru formaţie de către membrii ei. Albumul a fost înregistrat în Suedia, timp de două săptămâni, iar băieţilor le place să spună că este un album european get-beget.

În 2011, formaţia a avut concerte în Moldova şi în România. Onorariul formaţiei pentru un concert de o oră şi jumătate constituie în jur de 1000 de euro.

37. Vasilii Gorbaciov
stilist

Interesul publicului: 1
Accesări pe Google.com: 1,2 mii (locul 49)
Apariţii mass media: 4
Apariţii în presa scrisă: 7 (locul 35)
Apariţii TV/Radio: invitat emisiuni
Stare financiară: 8 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 8 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 21 puncte

Este unul dintre primii stilişti din Moldova care a „altoit” noţiuni precum „stilist” şi „salon-studio”, fiind ferm convins că imaginea unei persoane începe de la vârfurile firelor de păr. Vasilii Gorbaciov, stilist de top, art-director şi coproprietar al Salonului-studio „Vasilii Gorbaciov”, este cunoscut prin profesionalismul, creativitatea şi abordarea originală a ceea ce se numeşte astăzi hairstyle, machiaj, modă şi imagine.

Şi-a început cariera de la simplu frizer, urcând cu răbdare în carieră şi acumulând experienţă. Are circa 30 de ani în domeniu şi este la fel de inspirat ca la începuturi – „mâna” lui Gorbaciov o poţi identifica dintr-o singură privire. Nu are nicio treabă cu familia celebră a creatorului perestroicei, dar oricum numele l-a ajutat de câteva ori pe parcursul vieţii. Printre clienţii săi se numără importanţi oameni de afaceri, dar şi multe dintre vedetele noastre, inclusiv din topul „VIP magazin”. „Nu vă temeţi să experimentaţi. Totul este în mâinile noastre şi în mâinile specialiştilor care sunt gata să transpună în viaţă toate doleanţele dvs.”, îi place să spună.

38. Natalia Cheptene
reporter-prezentator, PRO TV Chişinău

Interesul publicului: 5
Accesări pe Google.com: 63,3 mii (locul 26)
Apariţii mass media: 7
Apariţii în presa scrisă: 7 (locul 36)
Apariţii TV/Radio: buletinul de ştiri de la ora 17.00, luni-vineri, PRO TV Chişinău
Stare financiară: 4 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 5 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 21 puncte

Rămâne a fi preferata fotografilor şi redactorilor de revistă. Apare cu regularitate în diverse publicaţii, iar cele mai recente şedinţe foto sunt legate şi de fetiţa ei, Eva. De când a devenit mămică, Natalia Cheptene emană şi mai multă feminitate şi eleganţă, vedeta PRO TV împărţindu-şi cu dibăcie timpul între serviciu, grădiniţă şi familie.

Ştirile PRO TV de la ora 17.00 sunt „creaţia” Nataliei, pentru că este şi ea o prezenţă mondenă importantă, fiind invitata „obligatorie” la diverse lansări şi evenimente culturale. Ca jurnalistă, a reuşit întotdeauna să sclipească prin reportaje inedite şi declaraţii bombă ale vedetelor, având un extraordinar simţ al ştirii. De câţiva ani, prezintă alături de Andrei Tăbuică „Automobilul Anului”, ea personal fiind la volanul unui „Mitsubishi ASX”, procurat în leasing. Deşi a avut nenumărate propuneri de a fi imaginea anumitor companii, vedeta PRO TV, conform obligaţiunilor contractuale, nu are voie să încheie contracte publicitare.

39. Vitalie şi Vasile Advahov
instrumentişti

Interesul publicului: 5
Accesări pe Google.com: 61,3 mii (locul 27)
Apariţii mass media: 3
Apariţii în presa scrisă: 4 (locul 43)
Difuzări TV/Radio: 364 (locul 26)
Stare financiară: 7 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 6 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 21 puncte

Orchestra municipală a fraţilor Vitalie şi Vasile Advahov a reuşit în doar şase ani de la creare să cucerească ambele maluri ale Prutului şi să o acompanieze în exclusivitate pe Zinaida Julea. Sunt descendenţi dintr-o familie de lăutari din Cahul, absolvenţi ai Liceului Republican de Muzică „C. Porumbescu” şi ai Academiei de Muzică, Teatru şi Film. Studiile au contat dintotdeauna în familia Advahov, fraţii au crescut cu muzică populară autentic românească, iar într-o zi Vasile a luat vioara în mâini, iar Vitalie – acordeonul.

În 2011 au înregistrat trei discuri, două cu maestrul Mihai Ciobanu şi unul cu Igor Rusu. A fost un an al filmărilor şi înregistrărilor la diferite posturi TV din Moldova şi România şi cu mari spectacole. Au avut şi câteva turnee, fiind invitaţi la mai multe nunţi de-ale concetăţenilor noştri din Europa. Onorariile cunoscuţilor instrumentişti echivalează cu câteva mii de euro (onorariul pentru o nuntă în Moldova este de aproximativ 2000 de euro). Vasile are un „Range Rover Sport” din 2009 şi un apartament de 200 de metri pătraţi, iar Vitalie – un „Range Rover” şi un apartament. Fiul lui Vitalie, Cătălin, cântă şi el şi are înregistrate câteva piese împreună cu Orchestra.

40. Pasha Parfeni
interpret

Interesul publicului: 4
Accesări pe Google.com: 46,5 mii (locul 30)
Apariţii mass media: 8
Apariţii în presa scrisă: 43 (locul 4)
Difuzări TV/Radio: 1790 (locul 5)
Stare financiară: 4 (Proprietăţi, venituri, afaceri )
Influenţa în domeniu: 4 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 20 puncte

Aflat la trei paşi de a ne reprezenta ţara la Eurovision la Dusseldorf, Pasha Parfeni ne-a demonstrat că este un artist matur, modern şi ambiţios. Şi că nu totul este pierdut. Este una dintre puţinele vedete de la noi care are încheiat un contract de publicitate, un indiciu sănătos că lucrurile din showbizul nostru nu stau chiar atât de rău. Acum doi ani, Pasha Parfeni şi-a început colaborarea cu Compania „Orange”, iar în 2011 a devenit protagonistul spotului „Primul apel gratuit”.

Anul acesta a avut concerte în Crimeea, Moscova, Azerbaidjan, Uzbekistan şi Georgia. Din Tbilisi, unde a participat la Concursul „Golden Talent”, s-a întors cu Premiul I în valoare de 20 de mii de dolari. Conduce o „Honda Civic” din 2009.

Proiect de Sergiu Gavriliţă. Coordonator proiect: Rodica Trofimov. Texte: Rodica Trofimov, Marcel Toma, Irina Tribusean. Analiză google şi presa scrisă: Simion Ciochină (mulţumiri speciale ziarului „Antenna”). Analiză difuzări TV şi radio: „Media Forest Moldova”. Fotografii: arhiva „VIP magazin”, arhiva personală a vedetelor, Florin Tăbârţă, Roman Canţîr, revista „Nunta”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°