VIP Magazin
16 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
Top 50 cele mai influente vedete (locurile 21-30)
Noiembrie 2011, Nr. 91

Top 50 cele mai influente vedete (locurile 21-30)

Comentează   |   Cuprins

„VIP magazin” a realizat în premieră un top al vedetelor din show-businessul moldovenesc pentru anul 2011. Indiferent de părerea dacă avem sau nu un showbiz, avem totuşi vedete. Chiar dacă ale noastre încă nu au propriile restaurante, linii vestimentare sau de parfum ca şi acelea de la Hollywood.

Revista noastră a selectat 50 de nume cunoscute în show-businessul moldovenesc care au înregistrat în 2011 succese demne de atenția unui astfel de clasament şi au influenţat, prin numele şi activitatea lor, diverse procese de creaţie, cultură, politice chiar. E adevărat, a fost un an umbrit de electorală, un an cu mai puţine concerte şi lansări de CD, evenimente strict legate de creaţie. În schimb, am asistat la înviorarea domeniului de televiziune, unde au apărut noi emisiuni şi talk-show-uri. Interpreţii au semnat mai multe contracte de publicitate cu companii locale şi internaţionale, iar câţiva s-au orientat spre pieţele muzicale din România şi Rusia, unde au înregistrat anumite succese.

21. Vlad Gorgos şi trupa „Millenium”

Interesul publicului: 5
Accesări pe Google.com: 569 mii (locul 7)
Apariţii mass media: 5
Apariţii în presa scrisă: 6 (locul 38)
Difuzări TV/Radio: 1018 (locul 13)
Stare financiară: 7,5 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 8 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 25,5 puncte

Autoritate indiscutabilă pentru întreg procesul cultural-artistic din ţară, Vlad Gorgos a creat un brand al calităţii şi profesionalismului în muzică – trupa „Millenium”. Generaţii de instrumentişti şi solişti au trecut prin această „şcoală a vedetelor”, învăţând neobosit „buchia” muzicii, de la Natalia Barbu, Sandu Gorgos, Igor Buzurniuc, Alex Calancea la Natasha Gordienko, Nadine, Cornelia Chise şi mulţi alţii. Vlad Gorgos a învăţat şi el din mers principiile managementului şi în toţi aceşti ani a reuşit să menţină trupa „Millenium” în top. Este un maître în muzică, un termen care i se potriveşte de minune, inclusiv felului său de a fi.

În 2011 trupa a avut succes la concursurile din Crimeea şi Ţările Baltice. Cel mai des merg însă cu spectacole în România, unde dau concerte şi acompaniază alţi artişti. „Noi nu cerem, nu avem o taxă, ne bucurăm de cât ni se dă”, spune Vlad Gorgos atunci când este întrebat de venituri. Onorariile formaţiei variază între 600-800 de euro, iar pentru România acestea sunt duble. În concertele electorale, onorariile sunt la fel de mari ca şi la oricare alte concerte. „Millenium” nu a uitat de cei de acasă, având anul acesta aproximativ 20 de concerte. Astăzi trupa lucrează intens – pregăteşte trei show-uri mari pentru un turneu în SUA. Vlad Gorgos are o maşină, un apartament şi un garaj. Trupa „Millenium” dispune de un microbuz şi un automobil – trofeul de la Brăila, pe care nu îl poate aduce în ţară.

22. Alexandr Şişchin
actor, prezentator

Interesul publicului: 2
Accesări pe Google.com: 3,1mii (locul 45)
Apariţii mass media: 8
Apariţii în presa scrisă: 21 (locul 14)
Apariţii TV/Radio: spoturi publicitare
Stare financiară: 6,5 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 8 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 24,5 puncte

Dacă nu el, atunci cine? Este cel mai văzut şi ascultat în showbiz şi pe piaţa publicitară de la noi pe filiera limbii ruse. Mai ales, ascultat, el asigurând sonorizarea majorităţii produselor publicitare. Vocea lui inconfundabilă ne anunţă, de ani buni, afişul reţelei de cinematografe „Patria”, ofertele magazinelor de electrocasnice „Bomba”, iar de pe panourile stradale ne demonstrează cât de comodă este vestimentaţia de la „Vizită” – sunt doar câteva dintre contractele de publicitate semnate de el. Este cel mai solicitat prezentator al evenimentelor corporative, fiind recunoscut pentru simţul umorului şi nonconformismul său.

Directorul Studioului „Belaia Vorona” este recunoscut şi peste hotarele ţării, fiind premiant al festivalurilor internaţionale de televiziune, iar filmuleleţele sale „Кулинарные советы” sunt rulate şi în prezent de postul „TV 1000 Русское кино”, chiar dacă au fost realizate în 2003, iar actorul Alexandr Şişchin a jucat în câteva filme de producţie rusească. În programul său aglomerat găseşte timp şi pentru marea sa dragoste, actoria, şi aici, la Chişinău, la Teatrul din Valea Trandafirilor.

23. Igor Chistol
Actor

Interesul publicului: 3
Accesări pe Google.com: 14,8 mii (locul 37)
Apariţii mass media: 6
Apariţii în presa scrisă: 5 (locul 40)
Apariţii TV/Radio: emisiunea „Bolshaia razniţa” de la „Pervîi Kanal”, filme artistice
Stare financiară: 8 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 7 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 24 puncte

Unul dintre cele mai importante momente ale anului 2011 din cariera actorului Igor Chistol a fost întâlnirea pe platoul de filmare cu Gosha Kuţenko în filmul „Razgovor” de Renat Davletiarov. Este, practic, singurul actor de teatru şi film de la noi care are o carieră de invidiat şi care a reuşit să se afirme pe scena şi platourile de filmare din Rusia. De patru ani face parte din echipa de actori a emisiunii „Bolshaia razniţa” de la „Pervîi Kanal”, unde are jucate peste 30 de roluri de parodie. „Acest proiect este pentru mine o a doua naştere în artă. M-am încadrat foarte uşor, practic – din mers”, mărturiseşte Igor, mulţumit fiind de onorarii. „În asemenea proiect ar merita să te filmezi gratuit”, adaugă el.

Tot în acest an a revenit în teatru. La moment repetă o piesă de M. Camoletti, alături de patru actriţe celebre din Rusia şi patru actori din „Bolshaia razniţa”. Vine periodic acasă, pentru a participa în diverse proiecte. Ultimul – rolul din „O nuntă din Basarabia” (2010, regia lui Nap Toader), iar anul acesta a susţinut PDM în campania electorală. Mai este protagonistul publicităţii la „Tribelus”. Este căsătorit cu actriţa Lenuţa Chioibaş.

24. Angela Gonţa
reporter-prezentator, PRO TV Chişinău

Interesul publicului: 4
Accesări pe Google.com: 25,7 mii (locul 34)
Apariţii mass media: 8
Apariţii în presa scrisă: 17 (locul 18)
Apariţii TV/Radio: buletinul de ştiri de la ora 20.00, luni-vineri, PRO TV Chişinău
Stare financiară: 4 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 8 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 24 puncte

Practic este imposibil să ne imaginăm PRO TV-ul fără Angela Gonţa, fără timbrul ei special şi reportajele „combative” din parlament. Sau pe o Angela Gonţa la un alt post de televiziune. „Câteodată am senzaţia că am obosit să fac asta, dar e destul să lipsesc o săptămână şi mi se face dor”, ne linişteşte Angela. Cei 12 ani de existenţă a PRO TV-ului au fost marcaţi prin imaginea Angelei Gonţa pe coperţile revistelor şi diverselor proiecte media. A supranumit-o cineva Andreea Esca de la Chişinău? La profesionalismul ei se străduiesc să se alinieze multe dintre tinerele vedete de astăzi care, spre deosebire de bogata experienţă de muncă a frumoasei brunete, îşi doresc laurii celebrităţii imediat.

Are un apartament, o maşină, un salariu confidenţial şi unele onorarii spontane – de exemplu, de la Şcoala de Studii Avansate în Jurnalism, unde a ţinut anul acesta mai multe cursuri. Nu-i plac ieşirile mondene, în schimb, în rarele apariţii publice este o prezenţă sclipitoare. Călătoreşte ori de câte ori are prilejul, mai mult peste hotarele ţării.

25. Geta Burlacu
Interpretă

Interesul publicului: 6
Accesări pe Google.com: 122 mii (locul 22)
Apariţii mass media: 7
Apariţii în presa scrisă: 34 (locul 6)
Difuzări TV/Radio: 705 (locul 18)
Stare financiară: 5 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 6 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 24 puncte

După un 2010 intens din punct de vedere a carierei, lansarea albumului „Cine iubeşte şi lasă”, tradiţionalul concert de jazz de Crăciun, Geta Burlacu a avut un 2011 la fel de plin. A cântat la „Expo Shanhai", în Sala festivă UNESCO de la Paris, în PMAN de Ziua Limbii, la Festivalul moldovenesc de la Londra, pentru diaspora din Italia, Franţa, Belgia şi Irlanda, participând în numeroase proiecte sociale şi de caritate.

Este angajată în calitate de artistă la Sala cu Orgă cu un salariu de 2000 de lei. Are cinci albume la activ, este Ambasadorul bunăvoinţei al Fondului Naţiunilor Unite pentru Populaţie din Moldova. În 2011 a fost aleasă imaginea apei „Om”, un contract de publicitate destul de avantajos pentru interpretă. Recent a început filmările unui nou videoclip. Georgeta îşi doreşte să participe din nou la Eurovision şi, în cazul în care „găseşte” o piesă potrivită, se va înscrie la preselecţiile naţionale din 2012. Interpreta arată extraordinar în ultimul timp, dând jos aproximativ 20 de kilograme datorită sportului zilnic şi unei alimentaţii sănătoase.

26. Nicu Ţărnă
solistul formaţiei „Gândul Mâţei”

Interesul publicului: 6
Accesări pe Google.com: 133 mii (locul 20)
Apariţii mass media: 4
Apariţii în presa scrisă: 18 (locul 19)
Difuzări TV/Radio: 580 (locul 22)
Stare financiară: 7 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 7 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 24 puncte

Una dintre cele mai populare şi „rezistente” formaţii de muzică rock de la noi, „Gândul Mâţei” a împlinit în acest an zece ani de activitate. Sunt rare concertele din capitală în care lipseşte Nicu Ţărnă şi formaţia care-l acompaniază, iar piesele lor „La ciocana”, „Cotlete cu goroh” şi „Liberty” le cunoaşte oricine. Nicu mai are şi alte activităţi în afară de formaţia „Gândul Mâţei” – prezintă emisiuni la radio, moderează evenimente şi este actor. Deşi nu ne-a dat un „raport” complet despre veniturile sale, ne-a spus că salariul lui lunar la teatrul „Ginta Latină” constituie 2.600 de lei, iar onorariile formaţiei „Gândul Mâţei” variază între 1000 şi 2000 de euro, în funcţie de eveniment. De asemenea, trupa a cântat în cadrul campaniei electorale din acest an, onorariile fiind confidenţiale. Nicu are un apartament în centrul Chişinăului, dar nu are maşină şi zice că nici nu are nevoie de ea.  

27. Sergiu Prodan
regizor, director „Atelierul Sergiu Prodan PR şi Publicitate”

Interesul publicului: 2
Accesări pe Google.com: 6 mii (locul 40)
Apariţii mass media: 4
Apariţii în presa scrisă: 4 (locul 44)
Apariţii TV/Radio: invitat emisiuni
Stare financiară: 8 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 9 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 23 puncte

Povestea a trei învăţătoare dintr-un sat moldovenesc care au pornit la muncă la Roma, ascunse în sicrie butaforice, este subiectului filmului regizat de Sergiu Prodan, ale cărui filmări au început acum o lună. Bugetul producţiei se ridică la 500 de mii de euro, producătorii lansând anul trecut un apel către public de a contribui financiar la colectarea fondurilor pentru producerea filmului. Chiar dacă au pornit la drum cu foarte puţini bani, cunoscutul regizor speră să ducă la bun sfârşit „2438 km sau toate drumurile duc la Roma”. La apelul cineastului a răspuns deja „Moldova Agroindbank”, care a devenit partener general al filmului.

Sergiu Prodan conduce propriul atelier de creaţie, care se ocupă de producţii video şi audio, filme documentare şi de scurt metraj, desene animate. Alături de el munceşte şi creează soţia lui, regizoarea Viorica Meşină. Spoturile publicitare cu semnătura Atelierului sunt unele dintre cele mai profesioniste de la noi, de o calitate tehnică excepţională, realizate întotdeauna cu o doză de umor sau cu un mesaj filosofic la final. Printre acestea, campania pentru berea „Chişinău” sau „Moldova Agroindbank”.

28. Arsenie
interpret

Interesul publicului: 9
Accesări pe Google.com: 1,17 mln. (locul 3)
Apariţii mass media: 4
Apariţii în presa scrisă: 10 (locul 28)
Difuzări TV/Radio: 681 (locul 21)
Stare financiară: 7 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 3 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 23 puncte

Înconjurat de fete frumoase atât în viaţă, cât şi în videoclipurile sale, Arsenie îşi joacă, în continuare, cu dedicaţie rolul de ultim romantic. După ce a filmat alături de Oana Manea (declarată cea mai frumoasă româncă) şi modelul Raluca Potecaru, în 2011 a făcut un duet cu rusoaica Elena Knyazeva, care a apărut şi în „Playboy”-ul din Rusia. Este vorba de piesa „My Heart”, disponibilă în rusă şi engleză şi prezentă în playlisturile posturilor de radio ruseşti.

Încearcă să-şi redistribuie „săgeţile” între Vest şi Est, iar duetul cu Knyazeva arată spre ce fel de piaţă muzicală ţinteşte ex-„O-Zone”-ul. La începutul anului a avut câteva concerte în Rusia, participând, alături de starurile ruseşti, la „Big Love Show” de pe „Olimpiiskii”. Nu a uitat nici de baştină, unde se simte cel mai bine, având un mic turneu prin Moldova. În vară, a înregistrat câteva piese în Italia şi duce tratative cu o vedetă de acolo. A redevenit Arsenie odată cu lansarea single-ului „Minimum”. Preferă să-şi compună singur muzica şi rar când apelează la compozitori.

29. Rodica Ciorănică
director revista „VIP magazin”, realizatoarea emisiunii „VIP Confidenţe”, PRIME TV

Interesul publicului: 2
Accesări pe Google.com: 6 mii (locul 41)
Apariţii mass media: 7
Apariţii în presa scrisă: 11 (locul 27)
Apariţii TV/Radio: emisiunea „VIP Confidenţe”, duminică, PRIME TV
Stare financiară: 7 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 7 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 23 puncte

În şapte ani de la fondare, revista pe care o conduce, alături de ceilalţi doi fondatori, a devenit  un nume important pe piaţa media de la noi. În 2011, sondajele au arătat că „VIP magazin” este cea mai citită revistă din Moldova. Valoroasele proiecte pe care le dezvoltă „VIP magazin grup”, precum „50 cei mai influenţi moldoveni”, „TOP 100 manageri de succes”, „99 de femei ale Moldovei”, „Omul anului” s-au transformat în produse media de referinţă în cercurile politice, de afaceri şi de cultură de la noi.

„VIP magazin” i-a adus Rodicăi notorietate, imagine şi o poziţie cu pondere în mass-media. În ultimii trei ani, şi-a etalat şi abilităţile de prezentatoare TV. După doi ani în care a prezentat şi gândit emisiunea „VIP magazin” la PRO TV şi un an şi ceva de „VIP Confidenţe” la PRIME TV, postul cu cea mai mare audienţă în ţară, Rodica a câştigat şi simpatia oamenilor simpli, care nu sunt neapărat cititori ai „VIP magazin”. Personajele din emisiunile care în aceşti ani au făcut cele mai mari audienţe au fost Dorin Chirtoacă, Pavel Stratan, Ştefan Petrache, Vlad Plahotniuc, Vlad Filat, Andreea Marin, Nicolae Botgros, Eugen Doga. Mereu pusă pe proiecte mari şi interesante, Rodica Ciorănică conduce o „Toyota PRADO” din 2010, care îi împlineşte încă trei pasiuni, şofatul, călătoriile şi muzica şi are o casă frumoasă la sol.

30. Teodor Rădulescu
coregraf, producător, actor

Interesul publicului:
2
Accesări pe Google.com: 4,8 mii (locul 42)
Apariţii mass media: 4
Apariţii în presa scrisă: 4 (locul 49)
Apariţii TV/Radio: emisiuni divertisment, Antena 1 Bucureşti
Stare financiară: 8 (Proprietăţi, venituri, afaceri)
Influenţa în domeniu: 9 (Autoritate în domeniu, influenţă asupra procesului de creaţie)

Total: 23 puncte

Numele său este legat de Show Balet Teodor – recunoscut la Chişinău, dar şi la Bucureşti. Unul dintre cei mai talentaţi, populari şi mediatizaţi coregrafi pe care i-a avut ţara noastră în anii de independenţă şi-a etalat şi abilităţile de manager, transformând, la moment, dansul într-o afacere. Acum, Teo s-a stabilit la Bucureşti şi, pe lângă coregrafie, este preocupat şi de proiecte televizate, scenarii, idei, teatru şi film (este actor de meserie). Producător de muzică, a lansat proiectul „The Hot Diamonds”, alte câteva fiind în derulare.

Toate informaţiile privind veniturile sale, Teodor Rădulescu le-o oferit „din prima sursă”. Actualul său loc de muncă este postul TV „Antena 1” de la Bucureşti, unde are un salariu mediu impozitabil de 2000 de euro. Baletul Teodor costă între 600 şi 1.200 de euro de reprezentare, iar onorariile trupei de fete „The Hot Diamonds” este de 1000 de euro pentru un recital de 45 de minute. Teo Rădulescu are o casă la Chişinău (suprafaţa aproximativă de 400 de metri pătraţi), conduce autoturismele „Audi A8” , „Ford Mondeo” şi „Ford Transit”.

Proiect de Sergiu Gavriliţă. Coordonator proiect: Rodica Trofimov. Texte: Rodica Trofimov, Marcel Toma, Irina Tribusean. Analiză google şi presa scrisă: Simion Ciochină (mulţumiri speciale ziarului „Antenna”). Analiză difuzări TV şi radio: „Media Forest Moldova”. Fotografii: arhiva „VIP magazin”, arhiva personală a vedetelor, Florin Tăbârţă, Roman Canţîr, revista „Nunta”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+16°