VIP Magazin
14 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
Prieteni buni la terasele Chişinăului
August 2013, Nr. 110

Prieteni buni la terasele Chişinăului

Comentează   |   Cuprins

E lucru ştiut, omul se inspiră din natură şi merge mai departe, îmbunătăţeşte. Dacă termenul franţuzesc „terrasse” vorbeşte despre un teren orizontal sau puţin înclinat la poalele unei pante, omul a mers mai departe. A dorit să se contopească cu natura şi a făcut singur terase. Din lemn, la început, apoi progresul i-a sugerat şi alte genuri de materiale.

Clasica destinaţie a teraselor a suferit schimbări cu secolele, încât acum acestea au ajuns o cultură, un stil de viaţă cu milioane de partizani. E un spaţiu de relaxare cu familia sau prietenii, dar şi un loc pentru muncă – unde în altă parte să întreţii discuţii de afaceri într-o zi toridă dacă nu în aer liber? Cultura teraselor a ajuns şi la noi şi are o mulţime de simpatizanţi, de la studenţi la politicieni de rang înalt, oameni de afaceri şi de creaţie… Pentru că numărul lor este prea mare pentru a fi prezentate toate, am selectat şase localuri de top şi cu personalitate din Chişinău, am prins la „locul faptei” câţiva dintre numeroşii lor clienţi, oameni de duh, care au văzut destule, familiarizaţi cu termeni ca „bun” şi „calitate”.

Veronica Vizant & Tatiana Morari

Cele două femei de afaceri sunt bune prietene şi rude chiar – vor fi în curând cumnate. Aşa cum Tatiana este creatoarea brandului Love Fashion, Veronica este  „abonată” la rochiile  ei, iar când au un program de muncă mai lejer, nu ezită să iasă împreună la o terasă pentru o cafea sau un cocktail. Veronica are în sânge cultura terasei: iese afară imediat ce se încălzeşte, cu prietenii sau familia, iar de curând şi mezinul ei de câteva luni a trecut „botezul” – s-a simţit perfect gustând din plin aerul şi culorile vii ale terasei.

Tatiana este adepta băuturilor răcoritoare fără alcool, a salatelor uşoare şi bucatelor de peşte, pe când Veronica se declară devoratoare de carne. Din băuturi - un mojito fără alcool, iar după serviciu merge şi un whisky cu cola. Dar mai rar. Când vine la o terasă nouă, întreabă chelnerul de specialitatea casei, care caracterizează acest local şi numaidecât încearcă un produs nou.

„Graffiti” le atrage prin designul original şi viu colorat, prin originalitate şi prin locul agreabil, bucătăria foarte bună – fusion, o combinaţie dintre cea italiană şi japoneză. Le place că mâncarea este foarte gustoasă, dar şi sănătoasă. Mai ales că este şi un loc în vogă care a atras întotdeauna mult tineret, multă lume frumoasă, mondenă. Fetele simt această stare în fiecare local patronat de Ala Vengher, care se deosebesc printr-un design aparte şi care ştiu să fie mereu în vogă, locul fiind agreat de tineret pentru diversitatea programelor. Pentru prima dată la Chişinău „Mafia” s-a jucat anume la „Graffiti”!

Restaurant
Caffe GRAFFITI

Anul înfiinţării terasei
2010

Capacitatea terasei
150 de persoane

Specificul localului
Bucătărie japoneză şi italiană

Specialitatea casei
Sushi „Philadelphia”

Cea mai consumată băutură
Whisky, coniac

Aspecte ce diferenţiază terasa de altele
Design modern, culori vii. Acţiuni şi promoţii de stimulare a clienţilor. Fotograf

(Text: Marcel Toma. Doina Popa. Foto: www.fotoroom.md)

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+8°