VIP Magazin
14 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
Natalia Abaşchina. Femeia de afaceri a anului 2010
Februarie 2011, Nr. 81-82

Natalia Abaşchina. Femeia de afaceri a anului 2010

Comentează   |   Cuprins

Patroana „Fashion Avenue”, „Mexx”, „Guess”

Una dintre primele femei de afaceri din domeniul modei, Natalia Abaşchina, nu renunţă niciodată la visele sale. „Never say never”, atunci când e vorba de deschiderea noilor magazine de brand la Chişinău. Ambiţia, dar şi puterea de a munci şi de a negocia cu partenerii din străinătate, aducând argumente că şi Republica Moldova merită să intre în circuitul internaţional al modei şi că moldovenilor le place să se îmbrace cu gust, sunt aşii din mâneca frumoasei blonde. La începutul acestui an, s-a ambiţionat să deschidă în centrul capitalei magazinul „Guess”, unde cei care apreciază non-conformismul în modă pot găsi ultimele creaţii ale liniei by Marciano. Datorită ei, perimetrul străzilor Puşkin şi Eminescu a devenit mai strălucitor: vitrinele luminoase şi amenajate ale magazinelor „Guess”, „Mexx” şi „Fashion Avenue”, ale căror patroană este, corespund celor mai moderne standarde de imagine.

Chiar dacă lumea modei a suferit simţitor în ultimii doi ani din cauza recesiunii, iar concurenţa este una strânsă pe piaţa locală, magazinele conduse de ea nu şi-au tras obloanele. Vânzările au mers bine, clienţii rămânând fideli magazinelor „Mexx” şi „Fashion Avenue”. Recunoaşte că activează într-un domeniu complicat şi capricios, dar de fiecare dată găseşte soluţii pentru a merge mai departe. În 1995 deschidea primul magazin din Chişinău cu haine stilate, „Capricio”, fiind susţinută de soţul ei. Îşi dorea să meargă pe un drum al său şi să-şi manifeste personalitatea. Domeniul modei i-a fost cel mai aproape de inimă, pentru că mereu i-a plăcut să arate foarte bine. Nu o dată a fost remarcată în cadrul diverselor topuri de frumuseţe şi proiecte fashion. A urmat un alt magazin, „Persona”, ca mai apoi, acum zece ani, să obţină – prima din Chişinău – franchising pentru „Mexx”. I s-a părut un brand serios, elaborat, cu preţuri ce corespundeau calităţii. După succesul primului magazin de brand de pe str. Puşkin, a lansat un alt proiect de business, un magazin multibrand. Aflată la o nouă treaptă a afacerilor, şi-a pus în aplicare toată imaginaţia pentru a crea un spaţiu ce ar corespunde celor mai înalte cerinţe în materie de modă. Şi i-a reuşit. Produsul final se numeşte „Fashion Avenue”, unde sunt prezente branduri cu renume precum „Sonia Rykiel”, „Barbara Bui”, „Ermanno Scervino”, „Donna Caran”, „Diane von Furstenberg”, „Michael Kors”. Cunoaşte într-atât de bine gusturile clienţilor săi, încât atunci când merge în showroom-uri, ştie din prima ce e bun pentru piaţa moldovenească. Byerii strâng din umeri: nu te pui cu experienţa Nataliei, care de mai bine de un deceniu e la curent cu preferinţele moldovenilor.  

Anul acesta i-a adus mai multe satisfacţii profesionale. Dar şi personale. Spune că a devenit mai înţeleaptă şi că cei mai buni interlocutori sunt gemenii ei, care au împlinit trei anişori. Pentru că nu este o femeie de afaceri care să se oprească la ceea ce a obţinut, la anul îşi propune să realizeze două proiecte interesante, tot din lumea modei. Abia aşteptăm să vedem cu ce nou şi interesant ne va îmbrăca Natalia Abaşchina.  

Cum a votat internetul (www.vipmagazin.md)

Natalia Abaşchina - 44%
Nata Albot  - 44%
Sanda Filat - 6,6%
Alla Vengher - 5,4%

Proiect de
Sergiu Gavriliţă.
Coordonator:
Simion Ciochină, Irina Tribusean
Text: Constantin Cheianu. Marcel Toma. Rodica Trofimov
Foto: www.fotoroom.md, Vadim Jantâc

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon

Bravo, impresionant. Ma fascineaza femeile puternice!!!!
Livia   -  
28 Ianuarie 2011, 20:36
Sus ↑





* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+13°