VIP Magazin
Print
Print
Print
Print
TURKISH AIRLINES – ZBOR SPRE SUCCES
Octombrie 2015, Nr. 135

TURKISH AIRLINES – ZBOR SPRE SUCCES

Comentează   |   Cuprins

Interviu cu Mert Dorman, vicepreședintele Secţiei vânzări, zona Europa de Est și Balcani

Domnule Dorman, activaţi în una dintre cele mai de succes companii aviatice din lume, Turkish Airlines. Cum e să faci parte dintr-o asemenea echipă?

Este absolut fantastic să lucrez alături de oameni dedicaţi jobului și, mai ales, pasionaţi de lumea aviatică. Dovada sunt cei nouă ani de activitate la Turkish Airlines. De patru luni îndeplinesc funcţia pe care o am acum, iar satisfacţia de a contribui la promovarea numelui companiei este, cu adevărat, o onoare.

Care este regimul curselor operate de Turkish Airlines în Republica Moldova?

Compania noastră efectuează zboruri zilnice Chișinău – Istanbul. Avem curse atât dimineaţa, cât și seara. Conform reglementărilor aviaţiei civile, nu avem dreptul să operăm curse spre alte destinaţii decât Istanbul, de exemplu Chișinău – Roma.

Ce rol are orașul Istanbul în promovarea companiei și, mai ales, pentru economia Turciei?

Istanbul este o destinaţie foarte importantă pentru dezvoltarea atât a Turkish Airlines, cât și pentru economia ţării noastre. În ultimii cinci ani, acest oraș are cea mai extinsă conexiune dintre zboruri. Să nu uităm de turiștii care îl vizitează, de fluxul continuu al transferurilor aviatice, iar compania noastră are un număr impunător de curse. În lume, Istanbul deţine poziţia a cincea în topul orașelor cu cele mai multe conexiuni de zbor. Tot pe acest loc îl găsim și în preferinţele turiștilor din întreaga lume, în timp ce europenii l-au plasat pe locul al treilea.

Baza principală a companiei se află la Atatürk International Airport (IST), cu baze secundare la Aeroportul Internaţional Esenboğa (ESB) și Aeroportul Internaţional Sabiha Gökçen (SAW). Anume acest moment dovedește importanţa orașului Istanbul pentru compania noastră, fiind un punct strategic și economic pentru Turkish Airlines.

Cum aţi rezuma succesele Turkish Airlines în lume?

Ne dorim să fim mai aproape de pasagerii din întreaga lume. Pasul primordial pe care îl efectuăm este extinderea reţelei de destinaţii pe toate continentele. În momentul de faţă, continentul european este lider după numărul de ţări și destinaţii unde operăm zboruri (42 de ţări, 107 destinaţii). Ne puteţi găsi și în Orientul Îndepărtat (Japonia, Indonezia, Hong Kong). Planificăm să cucerim sudul Africii, Madagascar, sudul Americii de Nord etc.

În perioada 2004-2014 numărul de pasageri care au ales compania noastră a crescut cu aproximativ 400 %. Aceste cifre cred că sunt dovezi vii a ceea ce înseamnă ascensiunea companiei „Turkish Airlines”.

Aveţi un plan strategic până în 2023. Ce obiective include acesta?

Așa e, avem multe idei și proiecte pentru Turkish Airlines pe care sperăm că până în anul 2023, le vom realiza pe toate cu succes. Numărul de pasageri va crește până la 120 de milioane, veniturile vor atinge suma de 24 de miliarde USD, iar numărul de avioane va ajunge până la 450 de unităţi.

Cu excepţia investiţiilor în companie, în ce alte domenii investește Turkish Airlines?

Suntem bucuroși să fim parteneri ai diverselor echipe sportive sau evenimente importante din lume. Olympique de Marseille, Borussia Dortmund, CHIO Aachen, competiţia de golf The Turkish Airlines Open, fotbalistul Didier Drogba, The Turkish Airlines Euroleague sunt doar câteva exemple de succes în care compania noastră investește pentru promovarea performanţelor.

Tot la capitolul performanţe aș dori să menţionez faptul că anul acesta Turkish Airlines a primit pentru a doua oară premiul Airline of the Year Award. O altă performanţă în 2015 a fost și Best Corporate Governance Award. Sperăm să continuăm ascensiunea aceasta și să menţinem încrederea pasagerilor. 3530221.jpg

Text: Iuliana Mămăligă

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+23°