VIP Magazin
12 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
Ludmila Climoc. Managerul anului 2010
 Descarcă
 Descarcă
Februarie 2011, Nr. 81-82

Ludmila Climoc. Managerul anului 2010

Comentează   |   Cuprins

35 de ani, Director general ORANGE MOLDOVA

Primăvara trecută Moldova a fost invadată de delfini, pantere şi fluturi, toate de un oranj viu, care îţi furau ochii...

Cei mai mulţi dintre dumneavoastră aţi priceput cu siguranţă la ce ne referim. Pentru cei care nu s-au prins încă, rostim doar un nume: Orange. Din primăvară şi până acum, la sfârşit de an, prima companie de telefonie mobilă din Moldova, care deserveşte circa 2 milioane de clienţi,  ne-a mângâiat ochii cu o culoare şi nişte forme care sfidează tristeţea, criza, indispoziţia.

Nu înseamnă că Orange şi directorul său general Ludmila Climoc au fost ocoliţi de efectele crizei mondiale. Nu a fost deloc uşor într-un an greu din punct de vedere economic, dar şi într-o ţară marcată de instabilitate politică să reuşească. Suntem – nu aţi uitat? – ţara cea mai săracă din Europa.

Doamna director a trebuit să facă faţă mai multor provocări, urmărind un obiectiv dificil, acela de a rezista, de a menţine şi de a dezvolta. Şi după ce împreună cu echipa a  depăşit  toţi factorii nefaşti, a ştiut să favorizeze o îmbunătăţire la toate capitolele şi o dinamică pozitivă în dezvoltarea companiei. Dificultăţile au fost în măsură egală o provocare şi un stimulent.

Cu toate acestea, Ludmila Climoc a demonstrat că se poate şi mai bine. În mandatul ei, brandul Orange a făcut Republica Moldova cunoscută în întreaga lume după ce a lansat în premieră tehnologia HD Voice. Această inovaţie a fost recunoscută, la World Congress din Barcelona, ca fiind cea mai avansată în materie de telefonie mobilă.  

Se ştie, moldoveanul se descurcă în momentele delicate, el ştie să muncească. Pentru compatriotul nostru starea de criză a devenit un fel de constantă şi de aceea s-a obişnuit să activeze mereu în condiţii-limită. Omul, potenţialul uman, cea mai mare bogăţie a ţării noastre. Acum echipa de Orange numără circa 900 de angajaţi, dintre care 140 prestează servicii pentru companiile de telefonie mobila surori din  Belgia si Elveţia. Iar pentru ca eficienţa acestora este apreciata la justa valoare în Grupul France Telecom numărul locurilor de munca noi va creste in continuare.  

Criza, aşadar, cu tot răul pe care l-a adus, a oferit şi nişte oportunităţi, a provocat creativitatea oamenilor. Au venit ideile inovatoare care vor  revoluţiona in viitor  „piaţa comunicaţiilor”. În vara aceasta, in inima capitalei echipa Orange Moldova care se bucura de susţinerea grupului France Telecom, a reuşit sa demonstreze in premiera viitorul serviciilor de telefonie mobila si internet care vor deveni accesibile  odată cu lansarea reţelei de generaţia a patra, sau 4G. Având deja cea mai performanta reţea 3G din lume, credem ca Orange va păstra tradiţia si va aduce si cea mai buna reţea de generaţia următoare, aşa cum a adus aici, in Moldova, in premiera mondiala HD voice, apoi cea mai mare viteza pentru Internet Acum,  TV pe mobil, ect.

Toate aceste inovaţii sunt accesibile pentru cei circa 2 milioane de clienţi care fac parte din marea  familie Orange,  astfel Orange răspunde simplu şi firesc la toate solicitările acestor „membri ai familiei”. Un alt răspuns  ţine de noile tarife pe care Orange le-a stabilit în aprilie, fiind satisfăcute astfel solicitările clienţilor care doresc să beneficieze de servicii de calitate, comode şi simple în utilizare si accesibile după preţ. Iar oferta de Crăciun pentru toţi care doresc sa fie cu Orange presupune nu doar posibilitatea de a comunica generos dar si cadouri pentru cei dragi.  

Tot aici trebuie să ne întoarcem la începutul acestor rânduri şi să amintim de „Delfin”, „Panteră” şi „Fluture”. Acum cetăţenii Moldovei nu mai spun că ţin cu partidul cutare ori cutare, că sunt abonaţi la ziarul „Comunistul” sau „Liberalul”. „Sunt abonat la  „Delfin”! spun compatrioţii noştri. Nu e cool!? Este aici, dacă vreţi, şi un mesaj de pace şi conciliere.

Şi pe plan personal, Ludmila Climoc a avut un an plin de responsabilităţi: fiul ei a mers în clasa I. Un pas important pentru mămică, nu doar pentru micul şcolar.

Doamna Climoc trebuie să facă mereu eforturi pentru a fi alături de o familie, dar de a nu uita şi de cealaltă, marea familie Orange, care îşi au necesităţile şi aşteptările lor.  

Modestă din fire şi perfecţionistă, Ludmila Climoc îşi atribuie, pentru munca depusă în anul 2010, nota 8, un „8” „sănătos”, zice ea. Companiei îi dă 10.

Noi, mai generoşi din fire, dăm 10 pe toată linia - şi dnei Climoc, dar şi echipei pe care o conduce, inclusiv top managerilor Orange, prezentaţi în următoarele pagini.

Cum a votat internetul (www.vipmagazin.md)

Ludmila Climoc - 32%
Val Butnaru  - 38%
Chiril Gaburici - 25,2%
Silvia Radu - 4,8%

Proiect de
Sergiu Gavriliţă.
Coordonator:
Simion Ciochină, Irina Tribusean
Text: Constantin Cheianu. Marcel Toma. Rodica Trofimov
Foto: www.fotoroom.md, Vadim Jantâc

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon

esti o doamna decenta.
iri   -  
01 Martie 2011, 11:30
Sus ↑





* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+11°