VIP Magazin
22 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
Baumit România –   20 de ani de performanţă
Iulie 2015, Nr. 132-133

Baumit România – 20 de ani de performanţă

Comentează   |   Cuprins

Interviu cu Laurenţiu Lupuşor, director general al Baumit România

Care sunt cele mai mari realizări ale firmei Baumit în cei 20 de ani de prezenţă în România?

În cei 20 de ani de funcţionare, Baumit România a fost un pionier în introducerea şi dezvoltarea pe piaţa locală a unor sisteme şi materiale de construcţie inovative şi performante, dar şi a unor tehnologii de punere în operă de înaltă productivitate. Am lansat în fiecare an produse şi sisteme de construcţie noi, unele dintre acestea fiind, la momentul lansării pe piaţă, noutăţi absolute şi aparţinând în exclusivitate mărcii Baumit.

Cum a reacţionat consumatorul la oferta companiei? Care au fost momentele remarcabile în relaţia cu consumatorii locali?

Consumatorul este educat şi deschis la nou. Aici am avut un mare avantaj. Munca noastră s-a orientat către identificarea nevoilor şi cerinţelor partenerilor şi pe oferirea unor soluţii personalizate. Un consumator informat este un consumator satisfăcut.

Cum s-a schimbat piaţa construcţiilor din România în 2015 faţă de 1995?

Baumit România, ca şi toate celelalte companii din domeniu, a fost afectată de criza economică, dar nu a abdicat niciun moment de la principiul păstrării calităţii de nivel european a produselor şi serviciilor oferite către terţi. Această atitudine ne-a consolidat, până la final, poziţia de lider de piaţă şi imaginea unei firme consecvente şi orientate către client.

Cum a evoluat echipa Baumit în aceşti 20 de ani?

Am pornit la drum, acum 20 de ani, împreună cu o mână de oameni extrem de motivaţi şi dornici să aducă un suflu nou pe piaţa materialelor de construcţii din România. De atunci, zi de zi, aceşti oameni sunt dedicaţi firmei Baumit, care a devenit mai mult decât un job, a devenit o a doua familie. Astfel, oameni precum Aura Popa, director financiar, Rolland Mlenajek, director operaţiuni şi tranzacţii, Florin Popescu, director calitate şi tehnologii, Irina Sorescu, asistent director general, sunt cei pe care i-am avut alături în toţi aceşti ani şi pe care ne bazăm în continuare. Compartimentul de marketing este condus de Sebastian Vlasceanu, care venit la Baumit din poziţia de director de marketing la Porsche România. Directorul Compartimentului product management este domnul Paul Dicu, având o experienţă de aproape zece ani în cadrul companiei noastre.

Care sunt perspectivele și planurile companiei pentru viitor?

Dorim să ne păstrăm poziţia în leadershipul de piaţă în domeniile: sisteme termoizolante ETICS, finisaje de faţadă, mortare, tencuieli, sape aplicabile mecanizat, sisteme pentru asanarea şi restaurarea clădirilor şi sisteme de pardoseală Baumacol.

În încheierea acestui interviu, ţin să-i transmit întregii echipe Baumit România şi tuturor colaboratorilor şi partenerilor noştri din Republica Moldova profunde sentimente de gratitudine şi cele mai bune urări pentru viitor. 3521284.jpg

 

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+1°