VIP Magazin
20 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
Aproape de cei dragi
Noiembrie 2008, Nr. 55

Aproape de cei dragi

Comentează   |   Cuprins

Istorie, performanţă, viitor

Pentru unii, zece ani de activitate înseamnă mare de şampanie şi elogieri nesfîrşite. Menţionarea meritelor, performanţelor şi a greutăţilor înfruntate. Pentru „Orange”, zece ani este o perioadă de contabilizare a rezultatelor şi un punct de reper către alte realizări – o scurtă privire peste umăr, după care ai tot orizontul în faţă. După o perioadă vine alta, „Voxtel” este succedat de „Orange”, iar viaţa nu stă pe loc, mai ales în domeniul tehnologiilor.

Oricum, nu poate rămîne fără apreciere munca companiei în aceşti zece ani, datorită căreia serviciul GSM a bătut la uşa moldovenilor, pentru care telefonia mobilă s-a transformat dintr-un obiect de lux într-o normalitate. Pornită ca una din afacerile de top de pe piaţa de aici, a rămas la fel. Primele prognoze au fost depăşite cu mult: deşi, iniţial, în primii zece ani de activitate planul era de a avea 150 de mii de abonaţi, rezultatele reale sînt de zece ori mai mari – 1milion 500 de mii de persoane sînt clienţi „Orange”. Sînt paşi enormi, dar care vor continua. Dacă pînă acum s-a mers extensiv, pe calea acaparării a cît mai mulţi clienţi, viitorul va însemna servicii cît mai multe, noi şi interesante – se va aduce aici tot ce este mai bun în lume.

Prima impresie…

La „Orange” o fac oamenii şi performanţa. Se aruncă în ochi dinamismul - cei care au venit prima dată la companie observă că, parcă, e o lume diferită faţă de cea de afară. Profesionalismul, inventivitatea, eficienţa, viteza, rapiditatea în luarea deciziilor sînt alţi factori care „bat la impresie” şi care asigură, pînă la urmă, succesele. Obţinute prin multă muncă şi cu multă responsabilitate, datorate culturii de a servi oamenii şi plăcerii de a le oferi servicii bune, de calitate. Oameni modeşti, cei de la „Orange” spun că succesele lor au fost influenţate de către clienţi, care au investit încredere, i-au făcut să crească mai mult, să se mişte mai repede, să găsească ceva nou, să fie cei mai buni. Procesul este reciproc: „Orange” ajută oamenii să facă ceea ce le place, să se întîlnească cu prietenii lor - cînd sînt împreună, fac lucruri minunate, măreţe, le face viaţa mai intensă, mai interesantă. Contribuind la asta, cei de la „Orange” simt o mare responsabilitate, dar şi o plăcere deosebită.

Cine sînt?

O echipă care s-a consolidat pas cu pas. Oameni dedicaţi companiei şi ideii, obsedaţi de muncă, atitudine devenită „contagioasă” - oricine vine aici este contaminat de „virusul” de a munci şi a face lucruri bune. Cei ce intră în echipă însuşesc repede că în prim plan aici este sinceritatea şi onestitatea. Se spune - ai procedat în stil „Orange”. Asta înseamnă că ceea ce ai făcut este cinstit, corect, orientat către client. Sînt oameni diferiţi, de naţiuni şi vîrste diferite, veniţi aici în perioade diferite, cu viziuni şi impresii diferite – cineva a văzut mulţi francezi, altcineva – mulţi moldoveni. Toate - pînă a se contopi în ceea ce este „Orange”, după care cele menţionate mai sus au dispărut. Între ei nu există angajaţi – există echipa „Orange”. Atît.

Este o companie tînără ca spirit, dar şi ca ani: media de vîrstă a angajaţilor este de 29 de ani, 60 la sută dintre aceştia avînd pînă la 35 de ani. Faptul ţine şi de politica companiei, care este de a găsi pe piaţă tinerele talente în care să se investească şi să li se acorde posibilitatea de a creşte în aspect profesional. De cîte ori se pune întrebarea „pe cine luăm?”, se preferă o persoană tînără din cadrul companiei, decît să se recruteze persoane de „afară”. Plus la toate, mobilitatea internă şi cea internaţională oferă tinerilor posibilitatea de a fi implicaţi în filialele „Orange” din peste douăzeci de ţări ale lumii – o modalitate prin care „Orange” încearcă să fie cît mai aproape de angajaţii săi, pe lîngă faptul că oferă cele mai bune condiţii din Moldova. Este angajatorul cel mai preferat în Moldova.

De la oameni pentru oameni

„Orange” este un brand uman, pe prim plan fiind omul, necesităţile lui şi comunicarea. Se referă la tot ce ţine de activitatea „Orange” – de la natura ofertelor propuse pînă la acţiunile caritabile. Omul este aproape de „Orange” atunci cînd vorbeşte gratuit în week-end, dar şi cînd vede deasupra unui sat pierdut într-o văgăună o antenă „Orange”, care îl scoate din izolarea informaţională şi-l pune în rînd cu lumea. Iar gîndul lui este: „lor chiar le pasă!”

Cultura brand-ului impune celor care oferă servicii să fie aproape de cei cărora acestea le sînt destinate. Să nu stea pe diferite părţi ale tejghelei şi să fie într-un pas, să privească într-o direcţie şi să anticipeze dorinţele clienţilor, care, acum, beneficiază de tot ce înseamnă „Orange” în lume. Şi nu se referă doar la servicii de telefonie mobilă: ultimul mesaj „Orange” – „eu sînt ceea ce sînt datorită tuturor” înseamnă că în mine este o Moldovă, dar este şi o parte de alte locuri în care am fost. Mai ales sînt oamenii pe care i-am cunoscut şi relaţiile pe care le-am stabilit cu ei.

Schimbarea imaginii companiei „Voxtel” şi alipirea la grupul internaţional „Orange” înseamnă că tot ce s-a făcut acolo pînă acum, tot ce s-a implementat în diferite regiuni ale planetei este şi aici, poate chiar într-o variantă mai bună.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+10°