VIP Magazin
Print
Print
Print
Print
Noua Mazda CX-5. Dincolo de limite!
 Descarcă
Septembrie 2012, Nr. 100

Noua Mazda CX-5. Dincolo de limite!

Comentează   |   Cuprins

În sfârşit, pe piaţa auto din Moldova a fost lansat un automobil şi pentru cei care nu ştiu sau se tem să conducă. Ei bine, permis de conducere oricum trebuie să aveţi, dar restul rămâne pe seama noii Mazda CX-5, o maşină cu adevărat deşteaptă!

Zicala „Un automobil trebuie să te poată duce din punctul A în punctul B” o să vi se pară o banalitate după ce testaţi noul model Mazda CX-5, care transformă condusul într-o plăcere şi îl face mult mai sigur şi mai econom datorită tehnologiilor SKYACTIV. Bărbaţii vor susţine că e o maşină pentru femei, pentru că are asistent de frânare inteligent pentru oraş, control automat pentru faza lungă, ecran tactil şi bluetooth cu comandă vocală. Femeile însă vor spune că e mai degrabă o maşină pentru bărbaţi, pentru că are cel mai mic raport de compresie la motoarele din această clasă (14:1), accelerează până la 100 km/h în doar 8,8 secunde şi consumă cu 20% mai puţin decât predecesoarele sale (modelul testat de noi consumă 6,5l la 100km în oraş). De fapt, Mazda CX-5 este un automobil unisex, potrivit pentru persoanele active, care apreciază confortul şi siguranţa la drum, performanţa şi designul nou, precum şi inovaţiile care ne fac viaţa mai uşoară. Deşi e mai scurt decât CX-7, acest model este mai spaţios şi are un portbagaj mai încăpător. Şi e înzestrat cu mai multe inovaţii demne de filmele cu James Bond – piuie dacă schimbi banda fără a semnaliza, pentru că recunoaşte marcajele rutiere, îţi dă de ştire când o maşină te depăşeşte şi când vrei să schimbi banda, dar ai pe cineva în zona oarbă, iar datorită sistemului i-STOP, motorul se opreşte la staţionare (de exemplu, când stai la semafor) şi porneşte automat când eliberezi frâna.

Desigur că aş putea continua cu foarte multe detalii, dar e mai bine să mergeţi la salonul Mazda pentru un test drive, ca să simţiţi pe propria piele ce înseamnă noul CX-5. Unde mai pui că aveţi o gamă vastă de opţiuni, de la motoare cu benzină sau motorină, cutie manuală sau automată, tracţiune pe faţă sau 4x4 şi până la cele patru niveluri de echipare – Emotion, Challenge, Attraction şi Revolution.   

„Trebuie să recunosc că Mazda CX-5 m-a surprins într-un mod foarte plăcut. Este foarte finuţă la manevrări şi extraordinar de stabilă. Designul elegant completează confortul salonului. Graţie spaţiului generos, pare un automobil perfect pentru o vacanţă cu familia, iar despre consumul de carburanţi nici nu am cuvinte – este excepţional de econom pentru o maşină din această clasă. O singură remarcă – dacă aş lucra la uzina Mazda, aş mai adăuga câţiva centimetri la garda la sol a vehiculului, care de facto este de 21cm. Ei, dar asta este slăbiciunea mea, maşinile înalte.” (Rodica Ciorănică, director „VIP magazin”)


„Mazda CX-5 e un automobil performant, cu opţiuni moderne. Pentru prima dată am întâlnit opţiunea ca automobilul să-ţi dea de ştire când te abaţi de la bandă fără a semnaliza. La cei 150 de cai putere pe care îi are, CX-5 accelerează mai rapid decât Mazda RX-8, pe care o conduc de trei ani şi care e un model mai sportiv cu 230 de cai putere. Pentru că e un automobil mai econom, corespunde perfect cerinţelor contemporane, când carburanţii se scumpesc de câteva ori pe an.” (Mircea Marco, producător şi prezentator „Prime TV” şi „2 Plus”)

(Text: Irina Tribusean. Foto: www.fotoroom.md)

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
-1°