VIP Magazin
Print
Print
Print
Print
Respiraţie fashion la “Shopping MallDova”
Aprilie 2009, Nr. 60

Respiraţie fashion la “Shopping MallDova”

Comentează   |   Cuprins

După ani de aşteptări, dacă vreţi, la Chişinău se dezmorţeşte uşor respiraţia fashion. Astfel, startul unui fascinant sezon al eleganţei, stilului, culorii şi glamourului a fost dat recent la “Shopping MallDova” printr-un Fashion Show care a şi fost catalogat de presă drept cel mai monden eveniment al primăverii.

Podiumul din holul „Shopping MallDova” a captat luminile şi privirile, a aprins pofta de cumpărături şi dorinţa invitaţilor de a-şi „reutila” garderoba cu cele mai noi hituri de la „Debenhams”, „Olsen”, „Sacoor Brothers”, „Forever 18”, „DDP”, „Bigotti”, „Ted Lapidus”, „Otter”, „Pennyblack”, „Nara Camicie”, „Collezioni”. Exact 11 branduri de top în lumea fashion-ului internaţional şi-au prezentat, în cadrul evenimentului, colecţiile primăvară-vară 2009.

Timp de peste 2 ore, alături de manechine, pe podium au defilat şi vedete autohtone. Între acestea - Olga Popa, Maria Melentieva, Cezara, Natalia Gordienco, Cristofor Aldea-Teodorovici, Ecaterina Vigovskaya, Fatima – finalistă a Fabricii de Staruri, MC Mike şi Olia Tira.

Surpriza serii a fost defileul de la final - colecţia „Blouse Roumaine” a Valentinei Vidraşcu, adusă special de la Bucureşti, unde a fost prezentată în cadrul unei speciale seri de modă, organizată de Hilton Hotel. „Blouse Roumaine” a fascinat prin nota de autenticitate, prin emoţiile ascunse în croielile inspirate din portul popular românesc, ea fiind reinventată de Yves Saint Laurent şi denumită „La Blouse Roumaine” după Matisse.

Evenimentul a adunat personalităţi din fashion, mass-media, business. Muzica, care a însoţit prezentarea de modă, a fost special creată pentru eveniment de către Daniel Jinga, dirijorul şi fondatorul corului de cameră „Accoustic” din România. Coafura şi machiajul modelelor au fost asigurate de către cei mai buni stilişti ai salonului „Micuşa Stil”.

Ceea ce ni se pare impresionant în acest Show Fashion este ambiţia frumoasă a „Shopping MallDova” de a se poziţiona undeva mai sus decît un simplu centru de shopping. E un loc în care clientul se simte bine, pentru că este ajutat să aleagă corect şi să încapă în diverse limite de buget. Iar patronii magazinelor îşi pot promova de o manieră inspirată noile colecţii. Fashion Show-ul a fost organizat în premieră pentru Republica Moldova şi va deveni o tradiţie: începînd cu acest an, de două ori pe an, se vor organiza fashion show-uri similare, în cadrul cărora se vor prezenta colecţiile primăvară-vară şi toamnă-iarnă ale brandurilor din mall.

Cei care nu au avut invitaţie la fashion show, pot alege o zi sau mai multe pentru a răscoli şi admira colecţiile de la „Shopping MallDova” şi pentru a se regăsi în ele. Tendinţele sezonului primăvară–vară 2009 anunţă libertate în alegerea stilului, nonconformism şi simplitate. Aspectul fresh este creat de culorile dechise, iar eleganţa – de simplitatea modelelor. Prietenia, emoţia şi veselia sînt elementele definitorii ale noilor colecţii, care pot fi găsite deja în magazinele din “Shopping MallDova”.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
-5°