VIP Magazin
20 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
NIT şi “Black&White“ - pentru inimi de copii
Iulie 2006, Nr. 27-28

NIT şi “Black&White“ - pentru inimi de copii

Comentează   |   Cuprins

Timp de şase ani consecutiv, Compania de televiziune NIT aduce zâmbete pe feţele copiilor talentaţi şi ale celor suferinzi. Tradiţia a continuat şi în acest an.  

Un proiect “Black&White“, la 1 iunie curent, cu ocazia  “Zilei Internaţionale a Ocrotirii Copiilor”, NIT-ul, în parteneriat cu Compania Moldcell şi Agenţia de turism “Roco-Tur”, sponsor al evenimentului, au desfăşurat Campania “Pentru inimi de copii”, o acţiune care a avut drept scop colectarea mijloacelor pentru operarea copiilor cu vicii cardiace. În premieră absolută, chiar din sala de operaţii a fost transmisă în direct o intervenţie chirurgicală care, datorită profesionalismului medicilor de la Centrul de Chirurgie a inimii, a fost reuşită. Organizată în cadrul unui teledon, acţiunea a demonstrat  receptivitate din partea oamenilor simpli, a businessmanilor, a oamenilor de artă, a medicilor şi chiar a pensionarilor. Donaţii însemnate au venit din partea  oamenilor de afaceri: Vladimir Colesnicenco (Jolly Alon), Alexandru Pincevschi (Elita 5) şi Gabriel Stati (Ascom Group). Guvernul, în persoana prim-vicepremierului Zinaida Greceanîi, a făcut o donaţie de 50 de mii de lei, iar Ministerul Apărării - 110 mii de lei. Compania NIT aduce sincere mulţumiri tuturor celor care au  participat la această acţiune. Suma venită pe contul Centrului de Chirurgie a inimii este impozantă. Dar acţiunea contiuă. Despre rezultatele ei, urmează să aflăm din reportajele NIT.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+6°