VIP Magazin
22 Noiembrie 2019
Print
Print
Print
Print
Look Fresh cu  „Felicia Optic Center”
Aprilie 2011, Nr. 84

Look Fresh cu „Felicia Optic Center”

Comentează   |   Cuprins

Look Fresh înseamnă nu numai un îndemn de a arăta foarte bine şi o abordare modernă a propriei imagini, ci şi ochelari de soare şi pentru vedere, rame stilate, lentile, diagnosticare şi consultanţă profesionistă, utilaj performant şi deservire europeană.

Toate acestea – în conceptul noului centru optic din reţeaua „Felicia”, inaugurat recent în inima capitalei, la intersecţia bulevardului Ştefan cel Mare şi Sfânt cu strada Eminescu. Oaspeţii veniţi la inaugurarea „Felicia Optic Center” au fost întâmpinaţi de designerul rus Igor Chapurin şi de către redactorul-şef al revistei moscovite „Fashion Collection”, Marina Demchenko. Lumină, culoare, muzică, vinuri alese şi cockteil special preparat cu această ocazie, de culoare verde, macaroons, gustări delicioase şi muuulte exemplare de ochelari. De la aproape toate brandurile cunoscute, începând cu „Ray Ban”, „Chanel”, „Gucci”, „Tom Ford”, „Marc Jacobs” „Dolce&Gabbana” şi încheind cu „Valentino”, „Prada”, „Jimmy Choo”, „Cartier”, „Chopard” şi multe altele. Rame stilate, extravagante, fashion sau cuminţi, cu piele sau cristale, dublu platinate, pentru femei şi bărbaţi, pentru ocazii speciale sau zi de zi abia aşteaptă să-şi găsească noii posesori. Pentru că în zilele noastre contează felul în care arătăm, iar ochelarii sunt un accesoriu de succes, nu uitaţi de sloganul de la „Felicia Optic Center” – Look Fresh.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău