VIP Magazin
15 Decembrie 2018
Print
Print
Print
Print
La 10 ani, Moldcell a devenit violet!
Mai 2010, Nr. 73

La 10 ani, Moldcell a devenit violet!

Comentează   |   Cuprins

Probabil că fiecare dintre noi a simţit că se întâmplă ceva în dimineaţa zilei de 28 aprilie în care ne-am trezit într-o ţară de culoare violet. De această schimbare au fost responsabili atât natura care a înflorit liliacul din toată ţara, cât şi compania „Moldcell” care a sărbătorit 10 ani de activitate în Moldova şi a prezentat, în aceeaşi zi, imaginea reînnoită a mărcii sale corporative.

Reînnoirea brand-ului face parte din strategia companiei suedezo-finlandeze TeliaSonera, acţionarul majoritar „Moldcell”, de a-şi continua fortificarea poziţiilor de lider pe pieţele de telecomunicaţii extrem de dinamice din regiunea Eurasia. „Moldcell” este cea de-a cincea companie din grup care a trecut prin procesul de reînnoire a mărcii, în corespundere cu noul design regional şi valorile comune TeliaSonera. Pentru a celebra acest eveniment, la Chişinău au venit Cecilia Edström, vicepreşedinte Senior pe Comunicări Corporative al grupului TeliaSonera, Halim Ateş, vicepreşedinte, TeliaSonera Eurasia şi Annette von Koskull, vicepreşedinte în funcţiune, coordonator al proiectului de rebranding regional ş.a. Iar la petrecerea dată cu această ocazie la Leogrand Convention Center în aceeaşi seară, pe 28 aprilie, au fost invitaţi prietenii şi partenerii companiei, persoane publice din toate domeniile de activitate, inclusiv conducerea de vârf a ţării. Cei zece ambasadori ai „Moldcell”, printre care Nata Albot, Alexandru Manciu, Ion şi Marcel Bostan, formaţia „Snails”, Anatol Ştefăneţ au primit premii pentru fidelitate. Decorul, ciocolata, cocktailurile – totul era violet şi mirosea a flori de liliac. „Moldcell” a venit pe parcurs şi cu nişte surprize plăcute. Seara a continuat cu două numere inedite. Este vorba de un show de artă în nisip a artiştilor din Rusia creat şi realizat special pentru compania „Moldcell” şi despre invitaţii din Spania: dansatorii de flamenco Ricardo Sanchez, Adriano Santano, Antonio Lopez şi Christina Ramirez.

Aşadar, acum, pe noul logo al operatorului este reprezentată o piatră – simbol al originii şi patrimoniului, al forţei şi fermităţii, cu linii albe care o îmbrăţişează, simbolizând conexiunea armonioasă dintre oameni, generaţii şi naţiuni. Noua culoare a companiei – violetul – se deosebeşte prin profunzime şi individualitate, sugerând încredere şi siguranţă. În ziua de 28 aprilie 2010 întreaga reţea de vânzări „Moldcell” s-a trezit peste noapte în violet: 13 Centre Moldcell, 73 de reprezentanţe „Moldcell Shop” şi peste 3000 de puncte de vânzări şi-au primit clienţii într-un anturaj nou, stilat, cu mobilier renovat. Noua imagine a operatorului înseamnă mai mult decât schimbarea logo-ului şi a culorii. Odată cu împrospătarea imaginii, „Moldcell” şi-a ajustat şi produsele care au devenit mai simple şi mai comode în utilizare.

Dar asta nu e tot. „Moldcell” a organizat şi câteva acţiuni în locuri publice. Astfel, în Parcul Catedralei a fost instalată o uşă simbolică care ducea spre  „O nouă lume a comunicării”, iar în centrul comercial „Shopping MallDova” a avut loc unul dintre cele mai mari flashmob-uri de la noi – peste 200 de oameni întâi au „îngheţat” într-o anumită poziţie, apoi au format un trenuleţ enorm prin tot mall-ul. Bikeri şi maşini mari de culoare violet se plimbau prin capitală cu steagurile „Moldcell”, iar în seara zilei de 28 aprilie, în centrul capitalei a avut loc un concert cu participarea tinerelor vedete de la „Fabrica de Staruri 2” şi a invitaţilor speciali – Busshunter, Inna, DJ Smash şi Pachanga. Cea de-a zecea aniversare a companiei a fost sarbatorită în prezenţa a peste 120.000 de oameni. Nimeni nu a reuşit să adune vreodată un public atât de mare la un concert în Republica Moldova! Purple Party va rămâne în memoria celor prezenţi în Piaţa Marii Adunări Naţionale atât prin evoluţia incendiară a celebrilor interpreţi invitaţi cât şi prin show-urile de lumini şi focurile de artificii impresionante.

Sus ↑

 Comentarii: CommentsTitleIcon






* Nu sunt admise comentariile ce conţin cuvinte indecente şi atacuri la persoană.


code
Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău