VIP Magazin
Print
Print
Print
Print
Mai 2009, Nr. 61

Rodica CioranicaÎntoarcere în timp…

Ce a mai zburat timpul… Mai ţineţi minte anul 2004? De criza financiară mondială nu se auzea nimic. Salonul „Adorama” invita elita la licitaţii de anticariat. Petreceri mondene ioc. Guvernul nostru se numea Tarlev 1. Marian Lupu era ministru al Economiei. Serafim Urechean era încă primar de Chişinău, iar Dorin Chirtoacă se pare că avea un job la Comitetul Helsinki pentru Drepturile Omului… Băncile străine nu erau încă interesate de băncile moldoveneşti. Nelly Ciobanu nu vorbea public despre măritiş. Nicu Ţărnă cînta  la bis „La Ciocana”,  iar Pavel Stratan putea fi auzit în boxele din Piaţa Centrală…Numai terasa Green Hills a rămas aceeaşi, cu aceeaşi cafea care îmi mai place, cu aceiaşi chelneri şi cu aproape aceleaşi feţe pe care le vedeam ori de cîte ori stăteam acolo visînd la… o revistă.

Anume în această atmosferă de un gri confuz spre roz se naşte „VIP magazin”, care urmează să devină un brand. Nu exista încă nici o revistă mondenă de limbă română şi în primăvara ceea noi adusesem de la Kiev primul număr. Îndrăzneţ, chiar dacă de două ori mai subţire decît e azi. Făcut cu dragoste şi emoţii. Foarte tînăr, pentru că nimeni din echipa noastră de creaţie nu avea încă 30 de ani.

Îmi amintesc acum că nu toate comentariile vizavi de noi erau dintre cele mai optimiste. Şi nu din cauza că nu ne-am fi făcut bine meseria. Realitatea tristă arăta că la Chişinău abia se forma piaţa publicitară, iar revistele încă nu intrau în calculele acestei pieţe-bebeluş. Nu era „Te Maki”, şi nici „Drive”. Nu se deschiseseră încă noile saloane europene „Auto Space” şi nici „Lexus”. Nu era BMW X 5 şi, mai ales, X 6. Trotuarele Chişinăului încă nu erau escaladate de „Range Rover”-uri.  Încă nu mirosea a „Metro”. Nici a „MallDova”. Nu exista „Leogrand Convention Center”, doar restaurantul „New-York”. Cu bowling. Şi piesa unchiului Frank Sinatra. Nu se născuseră încă nici proiectele imobiliare de lux, care ne-au devenit, în timp, clienţi importanţi. În 2004 nu era nici o patiserie unde să poţi merge dimineaţa la o cafea aromată şi nici o revistă care să-i obişnuiască pe oameni să se privească zîmbind unii pe alţii, iar reuşita – ca pe un trofeu pentru anii de muncă.  

După 5 ani, „VIP magazin” este un brand. Cea mai citită revistă din Moldova. Vă daţi seama, mai ales acum, cînd sîntem cu toţii măcinaţi de efectele unei crize care nu a depins de noi, cît de mult ţinem la micile noastre everesturi. Timp de 5 ani ne-am promovat şi, cel mai important, am ştiut că putem conta unii pe alţii la bine şi la greu. Am realizat ediţiile de mare succes „50 cei mai influenţi moldoveni”, „50 branduri de succes”, proiecte care ar fi fost imposibile fără partenerii şi prietenii noştri din lumea afacerilor.

În această ediţie am adunat 77 de nume de femei puternice, uluitoare prin ceea ce fac zi de zi. De la ele, vă puteţi trece în carneţel titluri pe care aţi uitat să le citiţi, muzica pe care încă nu aţi auzit-o, împrumuta amintiri care seamănă cu ale dumneavoastră. Tot aici am adunat şi cele mai impresionante poze, selectate din vieţile a peste 1000 de personalităţi pe care le-am cunoscut de cînd există „VIP magazin”. Nu am nici o îndoială că veţi regăsi şi în această ediţie motivaţia de a ne rămîne alături. Fie că pur şi simplu ne citiţi în fiecare lună. Sau sînteţi clienţii noştri de publicitate. Sau partenerii cu care ne intersectăm cu diferite ocazii.  Viaţa merge înainte şi mi se pare perfect să trăieşti ziua de mîine cu prieteni vechi. 

Rodica Ciorănică

Meteo
Curs valutar
Horoscop
Chişinău
+33°